Actualitate

Ministerul Tehnologiei anunţă concurs pentru funcţia de director al Serviciului 112

La concurs pot participa cetățeni ai R. Moldova care au studii superioare în domeniul administrării, tehnologiei informaţiei, comunicaţiilor sau economiei, dețin experiență de manager, cunosc limba română și cea engleză și n-au împlinit vîrsta de 65 de ani. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este 9 martie 2016. Anunțul complet pentru ocuparea funcției de director al Serviciului 112 poate fi accesat pe pagina electronică a ministerului.

Serviciul 112 a fost creat prin Hotărîre de Guvern în februarie curent. Scopul acestuia constă în asigurarea interacțiunii eficiente a serviciilor de urgență pe întreg teritoriul țării, după principiul „ghişeului unic”. Astfel, după ce serviciul va deveni funcțional, cetățenii vor putea să apeleze poliţia, pompierii, asistenţa medicală de urgenţă şi serviciul gaze formînd un singur număr – 112.

Potrivit ministrului Tehnologiei Informaţiei şi Comunicaţiilor, Vasile Botnari, Serviciul 112 va începe să funcţioneze etapizat, deja din 2016, iar în decurs de doi ani sistemul va fi dat în exploatare integral.

Conform Programului de implementare a serviciului, în al II-lea trimestru al anului 2016 urmează să fie desfăşurate licitaţiile de achiziționare a mijloacelor tehnice și a produselor de program necesare pentru funcționarea sistemului informațional. Concomitent vor fi alese sediile Serviciului 112, vor fi efectuate lucrări de amenajare, fiind selectaţi angajaţii care urmează să fie instruiţi. 

sursa: moldpres.md

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *