Economie

Cele mai performante întreprinderi au fost premiate la Gala Businessului Moldovenesc

Evenimentul a fost organizat de Camera de Comerț și Industrie (CCI), ediția actuală fiind dedicată aniversării a 25-a de la proclamarea independenței Republicii Moldova.

În discursul rostit la deschiderea evenimentului, Tudor Olaru, președinte interimar al CCI, a subliniat că pentru producătorii de mărfuri și prestatorii de servicii participarea la concursurile menționate oferă oportunitatea de a cunoaște care sînt aprecierile experților și consumatorilor, iar în baza rezultatelor – de a-și promova compania. „Doar produsele/serviciile cunoscute de către consumatori au o pondere înaltă pe piață, iar acest lucru este confirmat prin mărcile comerciale sonore, renumite atît la noi în țară, cît și peste hotare. Companii precum: Ionel, Floarea soarelui, EFES Vitanta Moldova, Sudzucker Moldova, LUKOIL-Moldova, Keramin Grup, Moldcell, Orange, Renaissance-Perfect, Combinatul Poligrafic din Chișinău etc. iau parte la fiecare ediție a concursului „Marca comercială a anului”, unele chiar începînd cu anul 2003, cînd a fost lansată competiția", a precizat Tudor Olaru.

Prezent la ceremonie, Mircea Snegur, primul președinte al Republicii Moldova, a menționat că țara noastră trece printr-o perioadă de dezvoltare nu prea simplă, însă exemplul activității companiilor învingătoare este un imbold pozitiv pentru toți agenții economici din Republica Moldova.

Pentru prestigiosul titlu de „Marca comercială a anului 2016" au concurat 60 de mărci comerciale înregistrate pe piața Republicii Moldova. Cele mai multe cereri de participare au fost depuse pentru nominalizările „Favorita anului" și „Aprecierea consumatorului". În funcție de rezultatele obținute, mărcile comerciale învingătoare au primit Medalia de argint, Medalia de aur sau „Mercuriul" – cea mai înaltă distincție a competiției.

Majoritatea companiilor participante la concursuri activează în sectoarele: agroalimentar, fabricarea băuturilor nealcoolice și alcoolice, energetic, construcții, telecomunicații, produse și servicii de sănătate şi frumuseţe, mărfuri şi servicii pentru casă, transport, turism, alimentație publică, servicii financiare etc.

Participanții la Gala Businessului Moldovenesc au primit tradiționalul catalog al laureaților concursurilor, ce reprezintă o carte de vizită în relațiile comerciale și contribuie la dezvoltarea mediului de afaceri. Acest eveniment este organizat cu scopul de a promova practicile de succes în domeniul businessului și de a remarca cele mai competitive întreprinderi din țară, care utilizează nu doar strategii de marketing eficiente, ci și standarde internaționale ale managementului calității. 

MOLDPRES

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *