Astăzi 14 Mai 2021, Vineri - Ultima actualizare la 15 Mai 2021
babasının taş gibi bir kadını bulup evlenmeye karar vermesi porno ve onu bir de kendi yaşadıkları eve getirmesi sonucunda mobil porno hayalini kurduğu seksi kadının üvey annesi gibi sex hikayeleri olduğunu fark eden genç adam seks tecrübesinin ve üst sex izle seviye olduğu dışarıdan bakıldığında çok net şekilde porno seyret belli olan üvey annesini hayal edip 31 çekerek düşlerken porno izle odanın oradan geçen mature üvey oğlunu görür Odaya hd porno gelip sikini kimin için kaldırdığını soran üvey annesiyle porno farkında olmadan yakınlaşan genç adam boşalmak mobil porno izle için olgun bir kadının hayallerini kurduğunu söyleyince mature porno izle sikini eline alıp amına sokmadan çıplak şekilde üzerine çıktı
Abonamente

Sănătate 17 Aprilie 2021, ora 08:14

Profită de izolarea la domiciliu! Uite cum poţi slăbi stând în casă

Marime Font

Chiar dacă eşti nevoit să stai în casă şi să limitezi ieşirile în aer liber, asta nu înseamnă că nu poţi face mişcare sau că nu poţi urma o dietă sănătoasă. Din contră, în această perioadă este indicat să mănânci cât mai puţin, pentru că şi efortul este mai mic, iar caloriile în plus se vor vedea cu siguranţă pe cântar. Dacă vrei să eviţi îngrăşarea sau, de ce nu, să slăbeşti, acum poate fi cel mai potrivit moment!

Fă-ţi un plan alimentar şi respectă-l întocmai
Da, ştim, frigiderul e tentant, la fel şi dulăpiorul cu provizii, în special dulciuri, dar dacă nu vrei să ieşi din perioada de izolare ca o bulină, ar fi cazul să faci un plan de bătaie în ceea ce priveşte regimul alimentar.

E foarte important să ai o rutină, de exemplu, să iei în fiecare dimineaţă micul dejun, să nu iei cina mai târziu de ora 7 seara, şi să îţi păstrezi simţul „normalului” în această perioadă anormală.


Planifică-ţi meniurile cu o zi înainte şi foloseşte inteligent proviziile, astfel încât să nu faci risipă alimentară, nici să mănânci mai mult decât are nevoie organismul tău.

Organizează-ţi mesele

Dacă lucrezi de acasă, e foarte posibil să uiţi să mănânci sau să faci asta la ore complet nepotrivite. Poţi fi, de asemenea, tentată să sari peste micul dejun şi să te aşezi la birou imediat după ce te-ai trezit. Nimic mai greşit!

Nu aştepta să se facă după-amiază pentru a mânca un sandviş sau cine ştie ce altceva mai ai la îndemână, cum ar fi un corn cu ciocolată sau o pungă de covrigi.

Dacă vrei să ţii la distanţă poftele şi senzaţia de foame, respecta regula celor 3 mese principale – mic dejun, prânz, cină. În această perioadă sunt de evitat gustările între mese dacă vrei să eviţi îngrăşarea, pentru că nu faci atât de mult efort fizic încât să ai nevoie de energie suplimentară.

Alege alimente săţioase

O altă problemă des întâlnită în această perioadă dificilă este consumul de alimente „văduvite” de substanţe nutritive, dar bogate în calorii goale, care nu au niciun aport nutritiv şi nici nu ţin de foame.

Prin urmare, ţine-ţi sub control greutatea consumând doar alimente sănătoase, bogate în fibre, proteine, vitamine şi minerale, care îţi asigură doza zilnică de substanţe nutritive şi menţin senzaţia de saţietate pe termen mediu şi lung.

Exemple de astfel de alimente sunt carnea de pui sau de curcan, soia, lactatele, cerealele integrale, nucile, fructele, legumele, seminţele şi grăsimile sănătoase (avocado, ulei de măsline etc.)

Ţine la îndemână gustări „inteligente”
Chiar dacă mai sus menţionam că gustările sunt de evitat în această perioadă, e foarte posibil să nu poţi renunţa la acest obicei. Dar poţi face în aşa fel încât gustările dintre mese să fie cât mai sănătoase posibil, pentru a nu-ţi ruina planurile de slăbire.

Câteva exemple de gustări sănătoase sunt legumele crude (morcovi, ţelină, rădăcină de pătrunjel, castraveţi, ardei gras etc.), fructele sau nucile (dar cu măsură, pentru că acestea conţin destul de multe calorii).

Fii activ, nu lenevi toată ziua!
Este tentant să zaci toată ziua pe canapea, epuizând toate serialele de pe Netflix, eventual şi cu o pungă (sau două, sau trei sau mai multe) de floricele în braţe, plus o sticlă de 2 litri de suc acidulat. Dar nu şi sănătos pentru silueta ori starea ta de sănătate!

Sedentarismul combinat cu alimentaţia nesănătoasă este principalul factor de risc în instalarea obezităţii, o boală care se poate asocia cu multiple afecţiuni grave, precum diabetul, infarctul sau accidentul vascular cerebral.

Dacă vrei să previi astfel de probleme, asigură-te că faci zilnic mişcare! Da, poţi face sport şi în casă, cu un pic de creativitate şi ajutor. Vezi aici câteva exerciţii pe care le poţi face acasă! Sportul are numeroase beneficii, pe lângă faptul că arde calorii: te ajută să dormi mai bine, îţi menţine optimismul şi te fereşte de multe boli!

Gestionează-ţi mai bine stresul
Mâncatul pe fond de stres este des întâlnit în aceste vremuri tulburi, pentru că mâncarea preferată ne poate asigura confortul psihic de care avem atâta nevoie. Dar una este să mănânci ce-ţi place şi alta e să ronţăi non-stop ceva, doar pentru a-ţi lua gândul de la situaţia actuală.

Pentru a trece mai uşor, la propriu şi la figurat, de această perioadă, evită să mănânci atunci când eşti stresată. În schimb, este recomandat să suni o prietenă sau pe cineva apropiat şi să fii deschisă în privinţa problemelor pe care le ai. Deseori, verbalizarea acestor suferinţe emoţionale este mult mai eficientă decât refugiul în mâncare.

Evită plictiseala, (re)găseşte-ţi un hobby
Este adevărat, statul în casă o perioadă îndelungată poate duce la plictiseală, care la rândul ei duce la obiceiuri alimentare mai puţin prietenoase cu silueta.

Prin urmare, fă în aşa fel încât să nu te plictiseşti: ocupă-ţi timpul făcând curăţenie prin dulap, organizând dulăpiorul cu condimente sau, de ce nu, plantând condimente în ghiveci. Sau, şi mai bine, pune în practică hobby-uri la care visai de mult timp, fie că e vorba de pictură, croşetat, bricolat etc.

Odihneşte-te suficient
Ultimul dar nu cel din urmă sfat pentru a preveni îngrăşarea constă în respectarea celor 8 ore de somn pe noapte. Odihna este foarte importantă pentru funcţionarea normală a organismului, în special a hormonilor care ne dictează când ne este (sau ni se pare că ne este) foame.

În plus, somnul de calitate te ajută să ţii la distanţă poftele de alimente bogate caloric, precum dulciurile sau chipsurile, care te pot tenta prin faptul că îţi oferă o senzaţie de energie, dar care nu se menţine pe termen lung. 

 Urmărește știrile Timpul.md pe Telegram
blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Politică 14 Mai 2021, ora: 15:26

STRIGĂTOR. Dodon atacă din nou România: „cum pot românii să observe?”

STRIGĂTOR. Dodon atacă din nou România: „cum pot românii să observe?”

Socialistul Igor Dodon a recunoscut că frica lui cea mare sunt românii și unioniștii.

( ) Citeşte tot articolul

Politică 14 Mai 2021, ora: 14:50

DODON: m-am unit cu Voronin pentru că suntem sănătoși la cap

DODON: m-am unit cu Voronin pentru că suntem sănătoși la cap

 Igor Dodon deschide cărțile pe față și spune cum a reușit să formeze un bloc comun cu Voronin după zece ani în care l-a făcut în tot felul.

( ) Citeşte tot articolul

Politică 14 Mai 2021, ora: 14:44

SCANDALOS! Socialiștii sunt gata să falimenteze sectorul agricol din RM, dacă pro-rușii pierd alegerile

SCANDALOS! Socialiștii sunt gata să falimenteze sectorul agricol din RM, dacă pro-rușii pierd alegerile

Dodon recunoaște deschis că agricultorii noștri vor fi băgați în faliment de Moscova, dacă partidele pro-ruse vor pierde alegerile.

( ) Citeşte tot articolul

Lumea 14 Mai 2021, ora: 14:33

12 persoane au MURIT într-o moschee din Afganistan

12 persoane au MURIT într-o moschee din Afganistan

 Cel puțin 12 persoane au fost ucise într-o explozie în interiorul unei moschei din capitala afgană Kabul în timpul rugăciunilor de vineri. Ferdous Faramarz, purtătorul de cuvânt al poliției din Kabul, a declarat că imamul moscheii se numără printre cei 12...

( ) Citeşte tot articolul

Politică 14 Mai 2021, ora: 06:59 de Ana Gherciu

CINE ESTE, cu adevărat, anti-europeanul Igor Dodon

CINE ESTE, cu adevărat, anti-europeanul Igor Dodon Foto: Ramin Mazur

Igor Dodon a fost un susţinător activ al desfăşurării referendumului din Găgăuzia, chiar dacă acesta a fost declarat ilegal și rezultatele acestuia nu vor fi recunoscute oficial. 

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 14 Mai 2021, ora: 06:48

R. Moldova - stat eșuat! Doar trei kilometri din cei 80 ai șoselei de centură a municipiului Chișinău au fost reabilitați

R. Moldova - stat eșuat! Doar trei kilometri din cei 80 ai șoselei de centură a municipiului Chișinău au fost reabilitați

Lucrările de reabilitare a drumului de centură M2 - Chișinău înregistrează un progres de peste 46%, anunţă Administraţia de Stat a Drumurilor, după vizita pe şantier a directorului general Interimar al ASD, Veaceslav Potop. În realitate, e vorba doar de un mic segment din...

( ) Citeşte tot articolul

Sănătate 14 Mai 2021, ora: 06:39

CULINAR Salată verde curativă

Salată verde curativă

( ) Citeşte tot articolul
Current tier / breakpoint: xs sm md lg xl (= visible only on this breakpoint)

.hidden-xs-down .hidden-sm-down .hidden-md-down .hidden-lg-down

.hidden-xs-up .hidden-sm-up .hidden-md-up .hidden-lg-up .hidden-xl

.hidden-xs (only) .hidden-sm (only) .hidden-md (only) .hidden-lg (only) .hidden-xl (only)