Timpul Liber

Aproape totul se negociază!

 Au fost două zile de trainning, în care s-a pus accentul pe tehnici şi trucuri care stau la baza unei negocieri eficiente, adică avantajoase pentru toate părţile implicate. Participanţii, pe lângă faptul că au însuşit strategii şi metode specifice care trebuie aplicate în funcţie de persoana cu care se negociază, au avut oportunitatea de a pune în practică tot ceea ce au învăţat, obţinând astfel o experienţă de valoare cu care ulterior vor păşi mai sigur în lumea afacerilor. În multitudinea de activităţi, fiecare a reuşit să se identifice cu un anumit tip de negociator, evidenţiind punctele forte pe care trebuie să le aplice activ, şi pe cele slabe, la care trebuie să mai lucreze. În cadrul exerciţiilor practice, o atenţie deosebită s-a acordat comunicării nonverbale, căreia îi revine un rol important în cadrul unor negocieri de succes.
S-a vorbit, de asemenea, despre particularităţile, importanţa şi necesitatea adoptării atitudinii asertive faţă de persoanele cu care contactăm zilnic cu scopul eficientizării procesului de lucru şi evitării unei atitudini pasive sau agresive în activităţile exercitate.

Dan PERCIUN
Sales Responsible, AIESEC Chisinau
„Ţin să mulţumesc echipei AEGIS pentru şansa de a participa la European Sales Academy . Fiecare weekend de pregătire s-a dovedit a fi o experienţă nouă, memorabilă şi informativă. Am obţinut nu doar cunoştinţe teoretice vis-a-vis de tehnica vânzărilor, dar am avut ocazia să le şi pun în practică.
Modulul nr. 4, axat pe negocieri, mi s-a memorizat prin definirea clară a celor şase tipuri de negociatori şi a micilor „trucuri” pe care le putem folosi pentru a aborda parteneri aparţinând diferitelor categorii. De exemplu, acum ştiu că un „pitbull”, un partener agresiv axat pe obiectiv, trebuie abordat prin tehnici mai directe, pe când un „arici” ar trebui abordat foarte atent, în încercarea de a-l face pe el să vină cu soluţiile pe care noi le dorim. Acesta, fiind un partener foarte precaut, are mai puţină încredere în ideile venite din exterior. Simulările de negocieri au fost un alt element esenţial al celor două zile de training. Am aplicat toate acele cunoştinţe acumulate pe parcursul programului, pornind de la discuţii informale (small talk), limbajul corpului (body language) şi terminând cu discursul persuasiv şi comunicarea asertivă.
Aştept cu nerăbdare următorul modul ESA, care se va axa pe tehnici de management a conflictului, fiind sigur că va fi la fel de interactiv şi informativ ca precedentele”.

European Sales Academy este singurul program din R. Moldova susţinut în limba română, care îţi oferă garanţia returnării fondurilor. ESA înseamnă 12 module, 101 ore de training şi un punct forte în CV-ul Dumneavoastră.
Detalii găsiţi pe www.aegis.md.

Sursa: Timpul.md

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *