Internațional

Avancronica Marelui Premiu de Formula 1 al Canadei

Formula 1 traversează în acest weekend oceanul pentru singura cursă ce se desfăşoară pe continentul nord-american: Marele Premiu al Canadei.

Chiar dacă Red Bull Racing a câştigat cinci dintre primele şase curse ale sezonului, circuitul Gilles Villeneuve promite să ofere spectacol datorită configuraţiei sale, a pneurilor supersoft şi soft pregătite de Pirelli, dar şi a noului regulament pentru sistemul Drag Reduction System (DRS).

Acestea sunt doar câteva dintre motivele pentru care fanii Formulei 1 trebuie să se aştepte la un weekend plin de evenimente neprevăzute.

FERRARI ŞI MCLAREN AMENINŢA SUPREMAŢIA RED BULL RACING

Marele Premiu al Canadei este ocazia perfectă pentru Ferrari şi McLaren să încerce să oprească dominaţia celor de la Red Bull Racing, prin prisma configuraţiei circuitului de la Montreal. În acelaşi timp, este şi una dintre ultimele ocazii pentru ambele echipe să rămână în plasa liderului din clasamentul constructorilor. Inevitabil, cele mai multe echipe vor introduce câteva noutăţi de natură tehnică pentru monoposturi, însă în general este vorba despre update-uri minore şi nu despre îmbunătăţiri semnificative capabile să mofifice radical ierarhiile.

CIRCUITUL DE LA MONTREAL

Performanţa aerodinamică are un rol mai puţin important pe circuitul de la Montreal, iar acest lucru va reprezenta un dezavantaj major pentru Red Bull Racing. În schimb, puterea motoarelor este reprezentativă pentru configuraţia mai puţin obişnuită a circuitului, iar Ferrari şi McLaren utilizează unităţi superioare celor furnizate de Renault pentru Red Bull. Nu în ultimul rând, Ferrari mizează pe o tracţiune foarte bună a monopostului 150 Italia la ieşirea din virajele lente.

Pentru prima oară în acest sezon, piloţii vor avea la dispoziţie două zone distincte pentru activarea sistemului DRS.Astfel, în cursa de la Montreal, piloţii vor putea activa DRS-ul pe linia dreaptă dintre virajele 11 şi 12 şi pe linia dreaptă de start-sosire, în condiţiile în care cele două linii drepte sunt despărţite de un singur viraj. Zona de detecţie pentru diferenţa de o secundă dintre doi piloţi nu a fost încă anunţată, însă cel mai probabil va fi unică pentru ambele zone de activare.

Iată un tur virtual pe circuitul de la Montreal:

Sursa: automarket

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *