Astăzi 19 Septembrie 2018, Miercuri - Ultima actualizare la ora 17:58
Abonamente

CM 2018 3 Iulie 2012, ora 11:59

Campania „Un val de premii!” de la Stary Melnik îşi desemnează câştigătorii

Marime Font

 
 
 

Campania promoţională „Un val de premii!” de la Stary Melnik a ajuns pe ultima sută de metri.

Primii 7 norocoşi au intrat deja în posesia celor mai mari premii oferite de Stary Melnik – câte un televizor LED 42” Panasonic VIERA. Işcenco Evghenii, Nagorneac Alexei, Prudnic Ivan şi Namolovan Tudor din Chişinău, Raţă Valentin din raionul Ialoveni, Cheptene Oleg din Străşeni şi Guţol Tatiana din Bălţi, absolut întâmplător au descoperit inscripţia cu marele premiu de pe partea interioară a etichetei promoţionale Stary Melnik. Deşi au ştiut despre campania promoţională „Un val de premii!”, toţi cei şapte participanţi au confirmat că nu s-au gândit să aibă parte de un asemenea câştig. Datorită acestei campanii, câştigătorii s-au convins o dată în plus de faptul că, atunci când nici nu te aştepţi, se întâmplă cele mai interesante lucruri în viaţă.

În perioada promoţiei, Nagorneac Alexei a cumpărat 6 beri Stary Melnik. După ce a tot răzuit dreptunghiul alb din partea interioara a etichetei, nu a descoperit nimic. A şaptea sticlă de bere s-a dovedit a fi cea cu noroc, a cumpărat-o în timp ce era la o plimbare în oraş, cu prietenii.
Işcenco Evghenii, la fel, era în compania unui bun prieten şi a decis să-i facă cinste cu o bere Stary Melnik. A cumpărat două sticle, ambele au fost cu câştig. Marele noroc a fost de partea lui Eugen, el a intrat în posesia televizorului LED, iar prietenul său a câştigat o halbă de bere Stary Melnik.




Evghenii Işcenco

Valentin Raţă, vineri, după serviciu, împreună cu prietenii au decis să privească fotbal, dar nu înainte de a a cumpăra câte o sticlă de bere. „Ştiam de promoţie, dar nu am cumpărat Stary Melnik ca să câştigăm, pur şi simplu consumăm această bere din plăcere. Plăcerea a fost dublă când am descoperit eticheta câştigătoare. Nu-mi explic cum s-a întâmplat că anume eu să fiu marele norocos. Mulţumesc organizatorilor acestei campanii.”

Campania promoţională „Un val de premii!” a fost lansată la 1 mai curent şi până pe 13 iulie 2012, Stary Melnik pune la bătaie încă 3 televizoare LED 42” Panasonic VIERA TX-LR42E30. Alte 300 fotolii puf în formă de minge, 20 000 halbe de bere şi 3 000 mingi de fotbal, toate cu marca Stary Melnik, au creat un val surpinzător de premii pentru toţi amatorii acestei mărci de bere. Organizatorii speră că, până la finalul campaniei, cât mai mulţi amatori de bere Stary Melnik se vor bucura de premiile aşteptate.


Valentin Raţă 

Campania promoţională „Un val de premii!” este organizată de compania Efes Vitanta Moldova Brewery, pe întreg teritoriul Republicii Moldova, pentru marca de bere Stary Melnik.

La campania promoţională participă toate sticlele de bere Stary Melnik Svetloe şi Stary Melnik Zolotoe, cu ambalajul promoţional de 0,5L, sticlă. Premiile se găsesc prin desprinderea etichetei de pe gâtul sticlei şi răzuirea cernelii speciale, în momentul în care eticheta este uscată. Zona răzuibilă şi semnul premiului se află pe verso-ul etichetei de pe gât, în partea centrală. 

blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Istorie 18 Septembrie 2018, ora: 19:33

Prima şedinţă a Sfatului Ţării (II) „Fericiți sub ochii noștri sunt care văd ceea ce nu au văzut”

Prima şedinţă a Sfatului Ţării (II) „Fericiți sub ochii noștri sunt care văd ceea ce nu au văzut” Din editia print

Un reportaj al ziarului „Ardealul (Transilvania)” despre prima ședință a parlamentului Basarabiei, care în 1918 a votat Unirea cu România Continuăm publicarea materialului „Dare de seamă asupra primei ședințe a Sfatului Țării din 21 noiembrie 1917”,...

( ) Citeşte tot articolul



Opinii & Editoriale 19 Septembrie 2018, de Moni Stănilă

Anotimpul și cheltuielile

Cât nu am vrea să ne ferim de cheltuieli, fiecare anotimp vine cu lista lui de cumpărături. Că sunt sărbătorile de iarnă, că este Paștele, că e vară și vrem concedii – o cheltuială apare întotdeauna.

() Citeşte tot articolul

Editorial 17 Septembrie 2018, de Silviu Tănase

Cât de mult ne urăsc!

14 septembrie 2018, Ziarul TIMPUL

() Citeşte tot articolul

Opinii & Editoriale 16 Septembrie 2018, de Răzvan Munteanu

România ar putea juca un rol important în reconstrucţia Siriei

Siria a cunoscut cea mai complexă criză dintre statele lovite de Primăvara Arabă, afundându-se într-un război civil care a opus regimul de la Damasc şi forţele rebele, alături de care s-au adăugat pe parcurs alte grupări din afara ţării.

() Citeşte tot articolul

Opinii & Editoriale 13 Septembrie 2018, de Dan Nicu

O tragedie uitată – Cehoslovacia anului 1968

În a doua jumătate a lunii august, Europa a marcat 50 de ani de la invadarea Cehoslovaciei de către trupele URSS şi ale altor state din blocul sovietic.

() Citeşte tot articolul

Opinii & Editoriale 12 Septembrie 2018, de Moni Stănilă

Caritate sau reclamă?

Ori mai degrabă aș spune că ambele. Și când spun acest lucru, o fac cu convingerea că reclama va fi condiționată cu timpul de caritate.

() Citeşte tot articolul

Opinii & Editoriale 11 Septembrie 2018, de Răzvan Munteanu

Zece ani de la războiul ruso-georgian. Cauze și efecte

În această săptămână, s-au împlinit zece ani de la războiul ruso-georgian, care a condus la apariția a două noi conflicte înghețate în Regiunea Extinsă a Mării Negre: Abhazia și Osetia de Sud, recunoscute ca state independente, cu precădere, de către Federația Rusă. 

() Citeşte tot articolul

Editorial 10 Septembrie 2018, de Constantin Tănase

Tata cu trei feciori

Nu știu de ce, poate de-atâta că vine sezonul rece, când moldovenii (etnicii români), dârdâind de frig, revin la îndeletnicirea lor milenară – crearea folclorului – poate pentru că s-au întors deputații din vacanță și reîncepe sezonul fierbinte,...

() Citeşte tot articolul

 

 


Cele mai citite articole Timpul.md