DIVERSE

Campania „Un val de premii!” de la Stary Melnik îşi desemnează câştigătorii

Primii 7 norocoşi au intrat deja în posesia celor mai mari premii oferite de Stary Melnik – câte un televizor LED 42” Panasonic VIERA. Işcenco Evghenii, Nagorneac Alexei, Prudnic Ivan şi Namolovan Tudor din Chişinău, Raţă Valentin din raionul Ialoveni, Cheptene Oleg din Străşeni şi Guţol Tatiana din Bălţi, absolut întâmplător au descoperit inscripţia cu marele premiu de pe partea interioară a etichetei promoţionale Stary Melnik. Deşi au ştiut despre campania promoţională „Un val de premii!”, toţi cei şapte participanţi au confirmat că nu s-au gândit să aibă parte de un asemenea câştig. Datorită acestei campanii, câştigătorii s-au convins o dată în plus de faptul că, atunci când nici nu te aştepţi, se întâmplă cele mai interesante lucruri în viaţă.

În perioada promoţiei, Nagorneac Alexei a cumpărat 6 beri Stary Melnik. După ce a tot răzuit dreptunghiul alb din partea interioara a etichetei, nu a descoperit nimic. A şaptea sticlă de bere s-a dovedit a fi cea cu noroc, a cumpărat-o în timp ce era la o plimbare în oraş, cu prietenii.
Işcenco Evghenii, la fel, era în compania unui bun prieten şi a decis să-i facă cinste cu o bere Stary Melnik. A cumpărat două sticle, ambele au fost cu câştig. Marele noroc a fost de partea lui Eugen, el a intrat în posesia televizorului LED, iar prietenul său a câştigat o halbă de bere Stary Melnik.


Evghenii Işcenco

Valentin Raţă, vineri, după serviciu, împreună cu prietenii au decis să privească fotbal, dar nu înainte de a a cumpăra câte o sticlă de bere. „Ştiam de promoţie, dar nu am cumpărat Stary Melnik ca să câştigăm, pur şi simplu consumăm această bere din plăcere. Plăcerea a fost dublă când am descoperit eticheta câştigătoare. Nu-mi explic cum s-a întâmplat că anume eu să fiu marele norocos. Mulţumesc organizatorilor acestei campanii.”

Campania promoţională „Un val de premii!” a fost lansată la 1 mai curent şi până pe 13 iulie 2012, Stary Melnik pune la bătaie încă 3 televizoare LED 42” Panasonic VIERA TX-LR42E30. Alte 300 fotolii puf în formă de minge, 20 000 halbe de bere şi 3 000 mingi de fotbal, toate cu marca Stary Melnik, au creat un val surpinzător de premii pentru toţi amatorii acestei mărci de bere. Organizatorii speră că, până la finalul campaniei, cât mai mulţi amatori de bere Stary Melnik se vor bucura de premiile aşteptate.


Valentin Raţă 

Campania promoţională „Un val de premii!” este organizată de compania Efes Vitanta Moldova Brewery, pe întreg teritoriul Republicii Moldova, pentru marca de bere Stary Melnik.

La campania promoţională participă toate sticlele de bere Stary Melnik Svetloe şi Stary Melnik Zolotoe, cu ambalajul promoţional de 0,5L, sticlă. Premiile se găsesc prin desprinderea etichetei de pe gâtul sticlei şi răzuirea cernelii speciale, în momentul în care eticheta este uscată. Zona răzuibilă şi semnul premiului se află pe verso-ul etichetei de pe gât, în partea centrală. 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *