Astăzi 18 Ianuarie 2021, Luni - Ultima actualizare la ora 12:05
babasının taş gibi bir kadını bulup evlenmeye karar vermesi porno ve onu bir de kendi yaşadıkları eve getirmesi sonucunda mobil porno hayalini kurduğu seksi kadının üvey annesi gibi sex hikayeleri olduğunu fark eden genç adam seks tecrübesinin ve üst sex izle seviye olduğu dışarıdan bakıldığında çok net şekilde porno seyret belli olan üvey annesini hayal edip 31 çekerek düşlerken porno izle odanın oradan geçen mature üvey oğlunu görür Odaya hd porno gelip sikini kimin için kaldırdığını soran üvey annesiyle porno farkında olmadan yakınlaşan genç adam boşalmak mobil porno izle için olgun bir kadının hayallerini kurduğunu söyleyince mature porno izle sikini eline alıp amına sokmadan çıplak şekilde üzerine çıktı
Abonamente

Actualitate 27 Mai 2018, ora 11:46

Ce ai voie să consumi în perioada sarcinii și ce nu

Marime Font

Este incitant să planifici aducerea pe lume a unui bebeluș. Însă ce trebuie să mănînce o mămică înainte și după sarcină pentru a evita problemele de sănătate atît ale mamei, cît și ale bebelușului?

Sînt multe lucruri pe care o mămică le poate face pentru a se pregăti pentru această perioadă. Este important să analizăm modul în care obiceiurile și contextul general, alegerile și acțiunile cotidiene ar putea afecta fertilitatea.

Unele femei rămîn însărcinate destul de ușor, indiferent de stilul de viață sau de mediu, dar obiceiurile sănătoase pot stimula fertilitatea. Nu înseamnă că trebuie ca viitoarea mămică să fie într-o formă excepțională sau o stare de sănătate spectaculoasă pentru a putea concepe un copil, dar e important să urmeze niște pași care să îi crească șansele de concepție și ulterior de evoluția unei sarcini sănătoase.


Cît de importantă este greutatea viitoarei mămici?

Greutatea anterior conceperii este foarte importantă. O mămica obeză sau supraonderala are riscul de 60 % de a avea un copil obez și dacă și partenerul este obez, riscul crește la 80 %.

O coordonată importantă a stilului de viață, importantă pentru o stare bună de sănătate este regimul alimentar. Alimentația în vederea conceperii este similară cu alimentația recomandată pentru o sănătate bună. Dacă trebuie să facem niște modificări ale regimului alimentar, beneficiile vor viza nu doar inima, vasele de sînge, creierul și alte sisteme, cît și sistemul reproducător. În plus, un regim corect ajută la obținerea unei greutăți optime dacă există probleme de greutate și sporește astfel șansele de a rămîne însărcinată.

Ce ai voie să consumi în timpul sarcinii și ce nu?

Dacă încerci să rămîi însărcinată, cel mai bine este să eviți consumul de alcool. Unul dintre cele mai importante motive este că expunerea la alcool poate afecta fătul în primele săptămîni ale sarcinii, deoarece odată ce pătrunde în circuitul sangvin, aceste la făt prin placentă. Consumul constant de alcool pe perioada sarcinii crește riscul avortului spontan, al decesului fetal și al malformațiilor grave ale fătului.

Este important să evităm din alimentație carbohidrații simpli care se absorb și sînt convertiți rapid în glucoză, din produsele cu nivel de procesare ridicat precum pîinea albă, bomboanele, prăjituri și să consumăm carbohidrați complecși care au o durată de digerare mai lungă și oferă energie pentru o perioadă mai îndelungată de timp incluse în alimentele ce conțin amidon și fibre precum legumele și produsele cu amidon din cereale integrale. Recomand consumul de ovăz, orz integral, orez brun, legume, fructe, mazăre, linte, fasole și consumate în prima parte a zilei.

În ceea ce privește consumul de grăsimi, trebuie să știm că există o categorie foarte nocivă: grăsimile trans. Deși aceste grăsimi există în mod natural în alimente alături de grăsimile saturate și nesăturate, ele apar de multe ori în timpul procesării alimentare prin hidrogenarea parțială a grăsimilor nesăturate și sînt asociate cu o creștere a nivelului de colesterol și implicit a bolilor cardiovasculare.Alimentele comerciale coapte precum biscuiții, produsele prăjite conțin grăsimi trans. Este important să începem să citim ingredientele de pe etichetele produselor și să evităm produsele cu aceste tipuri de grăsimi, cunoscute și sub denumirea de uleiuri vegetale parțial hidrogenate. În schimb, putem alege grăsimile care se găsesc în mod natural în alimente, mai ales în plante.

Grăsimile mononesaturate se regăsesc în uleiul de măsline, de nuci, de răpită și sînt o opțiune pentru gătit. O altă opțiune sînt nucile și avocado.

Recomand consumul de peste de 2 ori pe săptămînă, deoarece este bogat în grăsimi polinesaturate. Trebuie să reținem să consumăm peștele de tip ,,vînat’’ și nu ,,vînătorul’’, care este mai jos situat în lanțul trofic, adică să evităm peștii mari care acumulează o cantitate mai mare de mercur.

Proteinele sînt un element important din regimul alimentar. Ele reprezintă cărămizile tuturor celulelor, țesuturilor și organelor. De asemenea repară structurile organsimului, produc substanțe chimice, transporta nutrienți și reglează procesele interne. Printre sursele de proteine regăsim carnea, fructele de mare, ouăle, leguminoasele, alimentele pe bază de soia, lactatele. E important să consumăm lactate fermentate, legume, deoarece sînt bogate în fibre și asigură un tranzit optim, mai ales în sarcină cînd pot apărea tulburări de tranzit. Recomand consumul de proteine animale, în special carne albă slabă și mai puțină carne roșie. E important să evităm carnea crudă, sau brînzeturile mucegăite și alimentele neprocesate.

Ce recomandă medicii în perioada de lăuzie?

În perioada de lăuzie este important să avem un regim echilibrat similar cu cel din timpul sarcinii. Nu este recomandat să urmăm diete în timpul sarcinii sau în perioada de alăptare. De alimentația în timpul sarcinii depinde viitoarea lactație.

Recomand viitoarelor mămici să consume fructe, legume și cereale integrale, grăsimi sănătoase și proteine de calitate, inclusive cele din plante. Este important să menținem un consum de calorii adecvat evoluției sarcinii. E recomandat ca în sarcină, o persoană normoponderală să ia în greutate 8-10 kg, în timp ce o persoană supraponderală, obeză 5-7 kg.

Sursa: Noi.md

 Urmărește știrile Timpul.md pe Telegram
blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Cultură 18 Ianuarie 2021, ora: 08:52

Doisprezece ani fără Grigore Vieru, simbolul Graiului, a Mamei și a Patriei

Doisprezece ani fără Grigore Vieru, simbolul Graiului, a Mamei și a Patriei

Grigore Vieru, poetul poporului român, care a luptat pentru Mișcarea de Eliberare Națională a Basarabia. Poetul ce a trezit poporul român la conștiința națională, la dragostea de patrie. După 12 ani de la moarte, el rămâne a fi un simbol pentru neamul românesc.

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 18 Ianuarie 2021, ora: 08:48

Gheorghe Urschi împlinește azi 73 de ani!

Gheorghe Urschi împlinește azi 73 de ani!

Regele umorului din Moldova, Gheorghe Urschi, împlinește astăzi 73 de ani!

( ) Citeşte tot articolul

Timpul Local 18 Ianuarie 2021, ora: 08:22

Prognoza METEO: Temperaturi cu valori de -15°C

Prognoza METEO: Temperaturi cu valori de -15°C

Pe parcursul zilei, în raioanele de nord vor fi -7..-10°C. În raioanele de centru se vor înregistra -6..-9°C la prânz. În raioanele de sud vor fi -5..-8°C. Maine 19 ianuarie, vor fi minime de minus 15 grade în nord și de minus 13 grade în...

( ) Citeşte tot articolul

Politică 18 Ianuarie 2021, ora: 07:54

Maia Sandu, întâlnire cu Laura Codruța Kovesi: Un prim pas pentru a iniția activități comune în ceea ce privește combaterea contrabandei și a spălării de bani

Maia Sandu, întâlnire cu Laura Codruța Kovesi: Un prim pas pentru a iniția activități comune în ceea ce privește combaterea contrabandei și a spălării de bani

Aflată într-o vizită oficială la Bruxelles, președinta țării, Maia Sandu, a avut o întrvedere cu Laura Codruța Kövesi, procuror-șef al Parchetului European

( ) Citeşte tot articolul

Horoscop 18 Ianuarie 2021, ora: 06:45

Horoscopul zilei de azi, LUNI 18 IANUARIE 2021. Evitați stresul!

Horoscopul zilei de azi, LUNI 18 IANUARIE 2021. Evitați stresul!

 Berbec Anumite relații din viață ta au nevoie de o îmbunătățire, mai ales că începi să simți ușor, ușor, cum evoluezi și tu din punct de vedere spiritual. Încearcă să fii empatic și să înțelegi fiecare om așa cum este el, fără a-i cere să se...

( ) Citeşte tot articolul
Current tier / breakpoint: xs sm md lg xl (= visible only on this breakpoint)

.hidden-xs-down .hidden-sm-down .hidden-md-down .hidden-lg-down

.hidden-xs-up .hidden-sm-up .hidden-md-up .hidden-lg-up .hidden-xl

.hidden-xs (only) .hidden-sm (only) .hidden-md (only) .hidden-lg (only) .hidden-xl (only)