Astăzi 11 Mai 2021, Marţi - Ultima actualizare la ora 19:21
babasının taş gibi bir kadını bulup evlenmeye karar vermesi porno ve onu bir de kendi yaşadıkları eve getirmesi sonucunda mobil porno hayalini kurduğu seksi kadının üvey annesi gibi sex hikayeleri olduğunu fark eden genç adam seks tecrübesinin ve üst sex izle seviye olduğu dışarıdan bakıldığında çok net şekilde porno seyret belli olan üvey annesini hayal edip 31 çekerek düşlerken porno izle odanın oradan geçen mature üvey oğlunu görür Odaya hd porno gelip sikini kimin için kaldırdığını soran üvey annesiyle porno farkında olmadan yakınlaşan genç adam boşalmak mobil porno izle için olgun bir kadının hayallerini kurduğunu söyleyince mature porno izle sikini eline alıp amına sokmadan çıplak şekilde üzerine çıktı
Abonamente

Culinar.md 1 August 2012, ora 05:34    Din editia print

Cele zece minerale esenţiale pentru organism

Marime Font

Mineralele joacă un rol foarte important în buna funcţionare a corpului nostru: în activitatea celulară, în cea enzimatică şi în cea hormonală, ajutându-ne să ne păstrăm sănătatea în parametri normali.

De multe ori ne simţim obosiţi, suntem stresaţi, avem diverse „pofte”, dar, cu toate acestea, analizele ies bune. De ce?
Pentru că există carenţe de minerale în organism şi alimentaţia noastră nu este atât de bună pe cât credem. Ce ar trebui să facem?
În primul rând, să facem analize complete, care să evidenţieze şi nivelul anumitor minerale din corp şi apoi să suplinim carenţele. Acest lucru se poate face cu ajutorul suplimentelor, dar cel mai indicat ar fi să ne luăm minerale esenţiale din alimente.

1. Calciul

Este, poate, cel mai important mineral pentru femei, dar nu numai… El ajută la dezvoltarea sistemului osos şi previne apariţia osteoporozei. Dacă micuţii noştri nu consumă alimente bogate în calciu, dezvoltarea lor poate fi întârziată, iar la noi, femeile adulte, lipsa acestui mineral duce la oboseală, dureri de oase, ameţeli. Îl luăm din lapte degresat, iaurt, brânză de vaci, legume, migdale/alune şi miere.

2. Magneziul

Este foarte important pentru sistemul nervos şi cel muscular, dar şi pentru inimă. Lipsa magneziului poate duce la ameţeli, stări de confuzie, apatie, oboseală cronică, anorexie. Magneziul se găseşte în ciocolată, cereale integrale, verdeţuri, nuci, fructe uscate.

3. Potasiul

Este foarte important pentru o gândire limpede şi o memorie excelentă, ajutând transportul de oxigen spre creier. Dacă nu ai un nivel bun de potasiu în organism, se poate să suferi de lipsa poftei de mâncare, hipoglicemie, dureri abdominale. Pentru a suplimenta potasiul în organism, consumă banane, portocale, kiwi, roşii, cartofi.

4. Fierul

Este excelent împotriva anemiilor şi ajută în procesul de creştere. Avem nevoie de fier pentru a preveni lipsa de oxigenare a ţesuturilor şi procesul de îmbătrânire. Pentru a avea o alimentaţie bogată în fier, consumă carne roşie, peşte, ficat, fasole, cereale, legume, ciocolată neagră.

5. Cuprul

Degeaba ai o dietă bogată în fier, dacă nu există şi cupru! Acesta asigură absorbţia fierului, este energizant şi antioxidant, deci previne răcelile şi gripele. Dacă vei consuma cacao, mazăre şi fructe de mare, vei ţine departe anemia, intoxicaţiile şi inflamaţiile cutanate.

6. Zincul

Este un antioxidant puternic şi te va ajuta în vindecarea rapidă a rănilor externe, dar şi interne. De exemplu, este excelent ca supliment, dacă ai o infecţie în organism sau suferi o intervenţie chirurgicală. De asemenea, luptă împotriva căderii părului şi întăreşte sistemul imunitar. Îl poţi găsi în carne, peşte, fructe de mare, ouă, lapte.

7. Cromul

Scade tensiunea arterială, ajută la slăbit şi scade pofta de dulce. Dacă ai un nivel normal de crom în organism, poţi preveni diabetul, hipertensiunea şi problemele psihice. Cromul se găseşte în boabele de grâu, ceai negru şi verde, drojdie, fructe de mare (scoici), carne albă, banane, spanac, legume.

8. Seleniul

Este un foarte bun antioxidant, menţine elasticitatea pielii şi produce hormoni tiroidieni. Seleniul este bun pentru vitalitate, menţinerea tinereţii şi elasticităţii articulaţiilor, dar şi pentru un ten luminos şi frumos. Găseşti seleniu în carne, peşte şi ouă.

9. Fosforul

Conferă energie organismului şi te ajută să ai dinţi şi rinichi sănătoşi. Dacă ai carenţe de fosfor, poţi suferi de ameţeli, slăbiciune, anorexie, dureri de dinţi şi de rinichi. Fosforul se găseşte în brânză, ouă, fructe de mare, peşte, sucuri naturale din fructe.

10. Iodul

Este foarte important pentru frumuseţea şi sănătatea părului, unghiilor, pielii şi dinţilor. În plus, ajută în procesul de slăbire! Însă funcţia lui esenţială este de a crea hormoni tiroidieni, iar dacă ai o carenţă de iod, s-ar putea să te lupţi cu boli tiroidiene. Iodul se găseşte în ouă, lactate, fructe de mare, sare, legume.

Asigură-te că aceste minerale nu lipsesc din alimentaţia ta şi că ai o dietă echilibrată!


www.culinar.md
Sursa: Timpul Suplimentul Femeia

 Urmărește știrile Timpul.md pe Telegram
blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Istorie 11 Mai 2021, ora: 10:00

UNDE A LOCUIT CEL MAI MULT ȘTEFAN CEL MARE?

UNDE A LOCUIT CEL MAI MULT ȘTEFAN CEL MARE?

Deoarece cititorii noștri nu dețin unele informații importante despre viața lui Ștefan cel Mare și Sfânt, avem distinsa onoare să le adresăm cu tot respectul frățesc unele informații. 

( ) Citeşte tot articolul

Constantin Tănase 11 Mai 2021, ora: 06:45 de Constantin Tănase

Obsesia autohtonizării și destinul graiului matern

Obsesia autohtonizării și destinul graiului matern

Nu rareori, când vorbim despre situația limbii române din stânga Prutului, demonstrăm o înțelegere cu totul puerilă, școlărească a fenomenului.  

( ) Citeşte tot articolul

Bună Dimineața 11 Mai 2021, ora: 06:07 de Constantin Tănase

Bună dimineaţa! Anul 1812: nu toţi au uitat totul!

Anul 1812: nu toţi au uitat totul!

Astăzi, 16 mai 2011, se împlinesc 199 de ani de la Pacea de la Bucureşti, în urma căreia Rusia ţaristă anexează Moldova din stânga Prutului. La anul se împlinesc două sute de ani de la acest tragic eveniment…

( ) Citeşte tot articolul
Current tier / breakpoint: xs sm md lg xl (= visible only on this breakpoint)

.hidden-xs-down .hidden-sm-down .hidden-md-down .hidden-lg-down

.hidden-xs-up .hidden-sm-up .hidden-md-up .hidden-lg-up .hidden-xl

.hidden-xs (only) .hidden-sm (only) .hidden-md (only) .hidden-lg (only) .hidden-xl (only)