Actualitate

Cum este verificată calitatea apei din apeduct până ajunge la consumatori

Calitatea apei este monitorizată la două laboratoare: Laboratorul Stației de apă Nistru (LSN) şi Laboratorul apă potabilă (LAP). Pentru stabilirea indicilor sanitaro-igienici se utilizează 37 de metode analitice validate.

Probelele de apă sunt prelevate din Nistru, punctele de recepție a apei la etapele de tratare, rezervoarele de apă potabilă, reţeaua centralizată de distribuţie, fântânile arteziene şi fântânile cu izvor local aflate în gestiunea „Apă-Canal Chișinău”, precum şi cele din apeductele nou-construite, care ulterior se conectează la sistemul centralizat municipal.

SA „Apă-Canal Chișinău” face apel către consumatori să informeze dispeceratul întreprinderii despre neregulile observate în sistemul centralizat de alimentare cu apă şi sistemul de canalizare, cu indicarea datelor de contact, pentru a fi luate măsurile necesare. 

Sursa: ipn.md

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *