Donează, prognozează şi câștigă!

publicat în Politică pe 11 Septembrie 2012, 06:49

Cu ocazia Zilei Internaţionale a Economisirilor, marcată în fiecare an pe data de 31 octombrie, Victoriabank lansează promoţia cu aceeaşi denumire, oferind premii băneşti importante celor 10 clienţi norocoşi care vor obţine cele mai bune rezultate pentru prognozele cursului euro/ dolar. 

În acelaşi timp, banii acumulaţi din prognozele clienţilor băncii vor fi îndreptaţi în fondul de caritate „Eu ajut copiii”, care a fost lansat în cadrul Programului de Responsabilitate Social Corporativă „Deschide uşile spre viitor”.

În perioada 3 septembrie - 25 octombrie 2012 toţi clienţii băncii care vor efectua diverse operaţiuni în cadrul Victoriabank au posibilitatea să înregistreze prognoza cursului oficial euro/dolar pentru data de 31.10.2012 de Ziua Internaţională a Economisirilor, contribuind astfel la ajutorarea copiilor defavorizaţi în fondul special „Eu ajut copiii” cu 10 sau 30 lei. Toţi clienţii care vor prognoza cu exactitate cursul vor câștiga premii valoroase băneşti. Prognozarea cursului este o ocazie unică de a verifica intuiţia şi de a antrena capacităţile analitice.

Fiecare client este în drept să înregistreze pentru fiecare tranzacţie una sau mai multe prognoze, în limita raportului dintre suma tranzacției și plafonul minim stabilit.

De asemenea, Vă atragem atenţia asupra faptului că în cazul optării în favoarea mizei duble (care presupune o contribuţie de 30 lei în loc de 10 lei cât este pentru miza simplă) şansele Dvs. de câştig cresc considerabil. Efectuând mai multe prognoze aveţi mai multe şanse de câștig.

Mijloacele acumulate din donațiile clienţilor vor fi utilizate pentru susţinerea copiilor defavorizaţi şi care necesită suport financiar.

Ziua Internațională a Economisirilor este marcată în fiecare an la 31 octombrie în mai multe state ale lumii. Victoriabank se alătură campaniei naţionale Ziua Internațională a Economisirilor al treilea an consecutiv, organizând promoţii deosebite cu această ocazie. În acest mod, îndemnând clienţii să contribuie la promovarea culturii de a economisi în rândul populației şi la sensibilizarea societăţii faţă de cazurile copiilor defavorizaţi.

Mai multe detalii despre promoţie şi Regulamentul campaniei îl găsiţi aici.