Actualitate

Emisiunea „Puterea a Patra” – lider de audienţă

Clasamentul a fost realizat de compania "AGB Nielsen Media Research", la care sunt abonate toate televiziunile importante din ţară. Aşadar, “Puterea a Patra” de joia trecută a fost prima clasată în raport cu toate celelalte emisiuni similare de pe piaţa media din Moldova, difuzate în aceeaşi zi.

Talk-show-ul politic de la Naţional 4 a înregistrat o cotă de piaţă de 2,15. Pe locul secund s-a clasat emisiunea “Politica” de la TV7 cu 1,7, iar pe locul 3 emisiunea “Fabrika” de la PublikaTV cu o cotă de 0,7, aceasta fiind urmată de emisiunea “Moldova în direct” de la televiziunea naţională cu o cotă de 0,6.

Echipa emisiunii “Puterea a Patra” a promis în urma deschiderii acestui clasament nimic altceva decât că va continua să abordeze cu invitaţii săi subiecte care interesează publicul larg şi nu actorii politici şi că va face şi-n continuare tot ce-i stă în puteri pentru a nu-și dezamăgi audiența.

Emisiunea „Puterea a Patra” este un talk show de sinteză a celor mai importante evenimente politice care au loc în ţară. Tradiţional, invitaţii emisiunii reprezintă fie puterea statului, fie opoziţia, fie reprezentanţi importanţi ai societăţii civile şi nu numai.

Scopul emisiunii este de explica telespectatorului de ce trăim aşa cum trăim! Aceasta are loc în fiecare zi de joi, la ora 20.00 în compania prezentatorului și producătorului, domnul Gheorghe Gonța.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *