Timpul Liber

„European Sales Academy” – un pas sigur spre succes

Iurie Boţan,
şef secţie Promovare şi Imagine al companiei farmaceutice "Becor"
„Impresiile sunt dintre cele mai bune, de satisfacţie, încredere în traineri şi siguranţa că voi obţine ceea ce mi-am dorit de la acest training. Cel mai tare mi s-a întipărit în memorie exerciţiul „Familia Adams”. Aş recomanda trainingul colegilor, pentru că acesta o să-i facă să descopere în ei capacităţi pe care nici nu le bănuiau, deoarece se utilizează exerciţii şi metode psihologice efective, asociate cu exerciţii practice de imitare a situaţiilor reale”.

Nicolai Mihailiuc,
director Creatego
„Am rămas cu o impresie foarte bună de la acest modul. Simt că în mine deja se pun bazele unui vânzător foarte bun. Mi-a plăcut mult că învăţăm să comunicăm cu clientul astfel ca lui să-i fie comod şi plăcut, să perceapă mai bine serviciul sau produsul nostru şi să fim atenţi la sentimentele pe care vrem să le redăm. Să demonstrăm că suntem deschişi, ne pasă de el, vrem să-i prestăm calitate şi ne bazăm pe o relaţie de încredere”.

Ana Niculăeş,
coordonatoare programe de dezvoltare,
Compania AEGIS

„Clipă de clipă, fiecare dintre noi are o dorinţă, un interes sau un punct de vedere numai „al său”. Fiecare convinge sau se lasă convins. Fiecare are ceva de schimbat cu altcineva şi trebuie să ajungă la o înţelegere cu alte persoane. Totuşi, înainte de a ajunge la un acord, oamenii trec, aproape inevitabil, printr-o stare de dezacord mai mult sau mai puţin conflictual. Aceasta se întâmplă, indiferent dacă schimbăm emoţii, sentimente, idei, opinii, produse sau servicii. Vânzătorul este vârful prin care firma atinge şi orientează clientul către scopul dorit, dar vânzarea eficace şi vânzătorul bun nu apar din senin. Forţele de vânzare trebuie create şi formate cu grijă, pentru că sunt decisive pentru profitabilitatea afacerii, astfel prin intermediul proiectului „European Sales Academy”, compania AEGIS îşi propune crearea unei noi culturi a vânzării în Republica Moldova”.

Liliana Enachi,
manager marketing şi produse noi la „Sudzucker Moldova”
„Al doilea modul a fost la fel de bun ca şi primul. Mi-a plăcut foarte mult că nici nu am simţit cum a trecut o zi de weekend :-), pe care mă bucur că am avut ocazia să o petrec eficient şi foarte productiv. În acest modul dedicat „Business Communication” am fost încadrată într-o comunicare foarte pozitivă şi de succes. Am învăţat diferite tehnici interesante de comunicare care mă vor ajuta în activitatea mea profesională. Cu siguranţă voi utiliza mai des small talk-ul 🙂 Aş recomanda cu încredere acest curs colegilor şi prietenilor, pentru că este un curs foarte bine structurat, ce cuprinde principalele module pentru o activitate profesională de succes, conţine multe exerciţii practice, interactive, accentul este pus pe comunicare, ceea ce este foarte important”.
Amintim că trainingul petrecut de AEGIS Consulting este orientat spre creşterea profitabilităţii şi performanţei companiilor punând la dispoziţia acestora o paletă largă de propuneri viabile şi personalizate în funcţie de caracteristicile afacerii. Altfel spus, trainingul este special conceput pentru acei care doresc să fie vânzători de success, să adopte un nou mod de gândire, să fie siguri pe sine şi să obţină performanţe pe măsură.

Pare interesant? Atunci contactează ACUM AEGIS!  

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *