Economie

Facebook te plăteşte ca să vezi reclame

 Facebook va răsplăti utilizatorii care privesc anumite reclame pe site. Aceştia vor primi credite Facebook, care pot fi folosite pentru a cumpără bunuri prin intermediul Facebook Deals, serviciul companiei lansat pentru a contracara business-ul Groupon.

Totuşi, recompensa nu-i foarte mare, ci echivalează cu suma de 10 cenţi americani.

Reclamele vor fi afişate în jocuri. Printre publisherii de jocuri care vor participa în acest program se află CrowdStar, Digital Chocolate şi Zynga. Facebook lucrează cu Sharethrough, SocialVibe, Epic Media şi SupersonicAds pentru livrarea reclamelor. TrialPay va asigura statisticile.

Dan Greenber, directorul excecutiv al Sharethrough, a declarat că mişcarea Facebook reprezintă un pas înainte în furnizarea de publicitate online. Greenberg, care reprezintă clienţi precum Microsofft sau Nestle, a spus că reţeaua sa nu va livra reclame tradiţionale, ci entertainment de brand, pe care consumatorii nu numai că vor dori să-l vad, dar îl vor împărtăşi şi prietenilor.

Săptămâna trecută Facebook şi-a extins programul Credits şi a făcut posibilă opţiunea consumatorilor de a folosi creditele Facebook pentru a cumpără şi bunuri reale, dar promovate prin intermediul Facebook Deals.

Anterior, creditele nu puteau fi consumate decât pentru a cumpără lucruri virtuale.

Facebook Deals este un program prin intermediul căruia utilizatorii pot achiziţiona produse la un preţ redus. În principiu, pe aceeaşi regulă de reduceri colective funcţionează şi serviciul Groupon.

Prin Facebook Deals, compania se concentrează pe oferte care oferă oamenilor o experienţă pe care o pot împărtăşi şi cu alţii, precum o degustare de vin sau un curs de fotografie, a declarat pentru Forbes Emily White, senior director în cadrul Facebook.

Sursa: money.ro

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *