Afaceri

Formula 1 sponsorizată cu 553 de milioane de euro în 2010

Formula unu a fost unul din sporturile cu motor care a suferit în urma efectelor crizei economice. Retragerile unor echipe cu traditie în Marele Circ si a unor firme de renume au determinat managementul Marelui Circ sa îsi revizuiasca planurile pe termen lung.

În pofida amenintarii recesiunii economice, Formula unu a reusit sa atraga si în acest sezon un buget record, de peste un miliard de euro din sponsorizari si finantari ale constructorilor.

Vizibilitatea masiva la nivel global si audientele în crestere în ultimii ani au determinat si în 2010 pe marii producatori sa bage adânc mâna în buzunare pentru a finanta acest domeniu. Astfel, potrivit unui studiu realizat de publicatia Formula Money, Formula 1 a acumulat în acest an un buget de 1,166 miliarde de euro din contractele de sponsorizare si banii adusi de proprietarii echipelor si de constructori.

Marele Circ numara în acest an 175 de sponsori, care aduc în conturile echipelor peste jumatate din suma totala acumulata. Conform acestor calcule, fiecare brand care a investit în imaginea sa alaturi de team-urile din Formula unu a cotizat în medie, cu trei milioane de euro.

Money.ro

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *