Astăzi 18 Septembrie 2018, Marţi - Ultima actualizare la ora 17:48

Actualitate 29 Iunie 2018, ora 08:55

Frecvența Schumann, însăși condiția vieții?

Puţini ştim că dincolo de aer, apă, hrană, Pământul ne mai oferă o resursă esenţială fără de care viaţa pe această planetă ar fi imposibilă. Este vorba de energia vieţii sau rezonanţa Schumann.

Prin undele de frecvenţă pe care le emite, Pământul ne aduce echilibru, vitalitate, sănătate şi chiar viaţă – este ceea ce susţin cercetările efectuate odată cu celebra descoperire a profesorului german Winfried Otto Schumann.

7,83 Hz – pulsul viu al Pământului

În anul 1951, cercetătorul a demonstrat că Pământul, asemenea unui diapazon, emite audiofrecvenţe naturale care sunt formate în ionosferă şi pot fi măsurate. Unda staţionară în atmosferă a fost numită rezonanţa Schumann sau frecvenţa 7,83 Hz, ea înconjurând şi protejând regnul viu al Terrei.

De la boală înapoi la sănătate

La zece ani după această descoperire, omul de ştiinţă Rütger Wever a vrut să studieze dacă această frecvenţă are sau nu impact asupra fiinţei umane. În 1960 Rütger Wever a construit un buncăr subteran care filtra rezonanţa Schumann. Pe o perioadă de 30 de ani, profesorul a făcut experimente în care studenţi voluntari au petrecut câteva săptămâni la rând în buncăr, complet izolaţi de rezonanţa 7.83 Hz.

Prima observaţie a fost aceea că sănătatea fizică şi mentală a studenţilor avea de suferit. Se simţeau bolnavi, devitalizaţi şi aveau migrene în mod constant. Lucrul cu adevărat interesant a fost atunci când Rütger Wever a introdus (în secret) în buncăr frecvenţa 7,83 Hz folosind un generator de puls magnetic.

De fiecare dată, efectele nocive simţite de voluntari fie dispăreau, fie se diminuau semnificativ. Stresul, durerile de cap şi suferinţa afectivă s-au redus, iar senzaţiile de bunăstare le-a revenit complet, totul numai prin introducerea generatorului de frecvanţă Schumann.

Se pare că atunci când suntem deconectaţi de frecveţa Pământului, perioade lungi de timp, efectele nocive se resimt mai ales la nivelul corpului fizic.

Nu întâmplător primii cosmonauți care petreceau perioade îndelungate în afara câmpului magnetic al Pământului pierdeau 80% din densitatea lor osoasă. Din acest motiv, profesorul Michael Persinger a dezvoltat generatoare de undă Schumann pentru zboruri spațiale, având ca rezultat anihilarea efectelor deconectării de frecvenţa Schumann.

Oare mai este posibilă viaţa în absenţa frecvenţei Schumann?

Un alt experiment celebru este cel al profesorului Luc Montagnier. Cercetătorul desfăşura studii privind modul în care nucleotidele, adică elementele din care este alcătuit ADN-ul, pot forma un ADN complet nou. Anterior acestei cercetări, savanţii au combinat aceste nucleotide de nenumărate ori, însă fără rezultat. Luc Montagnier a adus ceva nou acestor experimente. Cu ajutorul unui generator de frecvenţă Schumann, cercetătorul a introdus în experiment frecvenţa 7,83 Hz, timp de 18 ore. Rezultatul? Experimentul a fost capabil să creeze ceea ce savanţii nu reuşiseră până atunci. Luc Montagnier a recreat scânteia vieţii, transformând nucleotidele în ADN efectiv, doar prin introducerea frecvenţei Schumann.

Întrebarea venită în urma acestui studiu a fost dacă nu cumva frecvenţa Schumann este însăşi condiţia vieţii. Să fie oare elementul obligatoriu fără de care viaţa pe această planetă nu ar putea exista?

În urma studiilor se ridică o serie de alte întrebări, toate având un răspuns clar. Fără îndoială frecvenţa Schumann este condiţia vieţii şi scutul protector al fiinţei umane.

Este resursa esenţială care oferă vitalitate, claritate mentală, sănătate şi rezistenţă la factori de stres. Conectându-ne cu ea ne putem îmbunătăţi starea de sănătate, forticăm sistemului imunitar şi mental şi amplificăm nivelul de energie.

Cum beneficiem de efectele frecvenţei Schumann?

Conştientizând impactul benefic pe care frecvenţa 7.83 Hz îl are asupra fiinţei, echipa de cercetare Aimgroup a creat generatorul de frecvenţă Schumann – Vital Protect – destinate folosirii personale. Generând în permanenţă rezonanţă Schumann, dispozitivul acţionează ca un scut protector în faţa radiațiilor electromagnetice, purificând câmpul energetic subtil al ființei. Din acest motiv, efectele folosirii Vital Protect sunt vizibile mai ales la nivelul corpului fizic:

• Forţa vitală este dinamizată;
  • Migrenele sau durerile de cap sunt diminuate semnificativ,
  • Funcţiile sistemelor cardiovascular, neurologic şi reproducător sunt îmbunătăţite,
  • Rezistența la oboseală și efort creşte,
  • Tensiunea arterială este reglată,
  • Puterea de focalizare şi concentrare a creierului creşte,
  • Procesele de regenerare a organismului după intervenții chirurgicale şi perioade îndelungate de stres sau boală sunt accelerate.

Istorie 18 Septembrie 2018, ora: 08:04

Semnificaţii istorice pentru 18 septembrie / 1923 - S-a născut Regina Ana, soţia Regelui Mihai al României Foto: Mediafax.ro/Afp

1970 - A murit, la doar 28 de ani, Jimi Hendrix, considerat unul dintre cei mai mari chitarişti rock din lume. Stilul său de a cânta la chitara electrică a influenţat majoritatea chitariştilor moderni. În 2003 a fost numit de revista Rolling Stone „Cel mai mare chitarist al...

( ) Citeşte tot articolul

Editorial 17 Septembrie 2018, de Silviu Tănase

Cât de mult ne urăsc!

14 septembrie 2018, Ziarul TIMPUL

Opinii & Editoriale 16 Septembrie 2018, de Răzvan Munteanu

România ar putea juca un rol important în reconstrucţia Siriei

Siria a cunoscut cea mai complexă criză dintre statele lovite de Primăvara Arabă, afundându-se într-un război civil care a opus regimul de la Damasc şi forţele rebele, alături de care s-au adăugat pe parcurs alte grupări din afara ţării.

Opinii & Editoriale 13 Septembrie 2018, de Dan Nicu

O tragedie uitată – Cehoslovacia anului 1968

În a doua jumătate a lunii august, Europa a marcat 50 de ani de la invadarea Cehoslovaciei de către trupele URSS şi ale altor state din blocul sovietic.

Opinii & Editoriale 12 Septembrie 2018, de Moni Stănilă

Caritate sau reclamă?

Ori mai degrabă aș spune că ambele. Și când spun acest lucru, o fac cu convingerea că reclama va fi condiționată cu timpul de caritate.

Opinii & Editoriale 11 Septembrie 2018, de Răzvan Munteanu

Zece ani de la războiul ruso-georgian. Cauze și efecte

În această săptămână, s-au împlinit zece ani de la războiul ruso-georgian, care a condus la apariția a două noi conflicte înghețate în Regiunea Extinsă a Mării Negre: Abhazia și Osetia de Sud, recunoscute ca state independente, cu precădere, de către Federația Rusă.

Opinii & Editoriale 10 Septembrie 2018, de Moni Stănilă

27 de ani

A mai trecut un an de la declararea independenței. Unii dintre noi au sărbătorit, au ţinut discursuri, au dansat, au mers la concerte. De parcă totul ar fi fost minunat. 27 de ani de dezamăgiri.

Editorial 10 Septembrie 2018, de Constantin Tănase