IT&C

Google a ajuns cel mai scump brand din lume. Apple a coborât o treaptă

Potrivit reitingului BrandZ întocmit de compania de cercetări în marketing Millward Brown, prețul mărcii comerciale Google a crescut cu 40% (până la 159 milioane de dolari) propulsând-o în fruntea topului celor mai scumpe branduri din lume. Apple însă a coborât de pe primul loc pe cel secund cu o valoare de 148 milioane de dolari. Pe locul trei se situează o altă companie IT, producătorul de procesoare IBM (107,5 milioane dolari). „Deși Apple rămâne printre lideri, consumatorii îl percep tot mai puțin ca pe un brand care determină dezvoltarea tehnologiilor. E o consecință a faptului că în ultiml timp Apple nu a lansat nimic nou”, se menționează în comunicatul Millward Brown

În primele zece cele mai scumpe mărci comerciale din lume au intrat Microsoft, McDonalds, Coca-Cola, Visa, AT&T, Marlboro și Amazon.

În nivel regional, în Europa continentală, cele mai scumpe branduri sunt SAP (IT), Deutsche Telecom (Telecomunicații) și Louise Vuitton (accesorii de lux).

Valoarea totală a brandurilor din Top 100 se ridică la suma de 2,9 trilioane de dolari. 

Timpul.md

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *