Astăzi 28 Octombrie 2020, Miercuri - Ultima actualizare la ora 13:45
babasının taş gibi bir kadını bulup evlenmeye karar vermesi porno ve onu bir de kendi yaşadıkları eve getirmesi sonucunda mobil porno hayalini kurduğu seksi kadının üvey annesi gibi sex hikayeleri olduğunu fark eden genç adam seks tecrübesinin ve üst sex izle seviye olduğu dışarıdan bakıldığında çok net şekilde porno seyret belli olan üvey annesini hayal edip 31 çekerek düşlerken porno izle odanın oradan geçen mature üvey oğlunu görür Odaya hd porno gelip sikini kimin için kaldırdığını soran üvey annesiyle porno farkında olmadan yakınlaşan genç adam boşalmak mobil porno izle için olgun bir kadının hayallerini kurduğunu söyleyince mature porno izle sikini eline alıp amına sokmadan çıplak şekilde üzerine çıktı
Abonamente

Sănătate 23 Septembrie 2020, ora 08:26

Grăsimi sănătoase. Află alimentele care le conțin

Marime Font

 Ai auzit cu siguranta de faptul ca omega-3 si omega-6 sunt grasimi esentiale, grasimi sanatoase. Dar stiai de ce? Pentru ca organismul uman nu poate supravietui fara ele. Ambele tipuri de grasimi sunt polinesaturate si sunt necesare mentinerii unui echilibru sanatos in organism.

Acizii grasi omega-6 cresc inflamatia in organism, in timp ce acizii grasi omega-3 scad inflamatia. Prea mult omega-6 si prea putin omega-3 in dieta inseamna boli cardiovasculare, cancer, diabet de tip2. Pentru a echilibra balanta, este nevoie de mai mult omega-3.

Omega-6
Grasimile Omega-6 sunt mai usor de asimilat, de aceea oamenii pot consuma mai mult decat au nevoie. Omaga-6 poate fi gasit in nuci, seminte, fasole, cereale, uleiuri vegetale, oua, carne.

Loading...


Omega-3
Grasimile Omega-3 se gasesc mai greu si sunt mai greu de asimilat. Vestea proasta este ca trebuie sa consumi mai mult omega-3 pentru a echilibra balanta omega-6.

– peste gras de apa rece (somon, ton, macrou, hering, ansoa).

– sardine

– galbenus de ou, carne de vita si pui, provenite de la animale hranite cu iarba

Pentru vegetarieni
Acizii grasi din ordinul omega-3 sunt ALA (acid alfalinoleic), EPA (acid eicosapentaenoic), DHA (acid decosa-hexaenoic).

ALA se regaseste in cantitati decente in semintele de in, nuci, seminte de canepa, seminte chia. EPA si DHA se regasesc mai mult somon, oua si carne de vita provenite de la animale hranite cu iarba. Vegetarienii nu au prea multe surse de EPA si DHA, fiindu-le recomandate suplimentele alimentare. 

sfatulparintilor.ro

 Urmărește știrile Timpul.md pe Telegram
blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Horoscop 28 Octombrie 2020, ora: 08:33

Horoscop special: Luna Noua in SCORPION, 28 octombrie 2020. Noi începuturi, noutăți ce ne ajută!

Horoscop special: Luna Noua in SCORPION, 28 octombrie 2020. Noi începuturi, noutăți ce ne ajută!

Pe 28 octombrie 2020traim Luna Noua in Scorpion care este speciala si poarta cu ea un mesaj puternic si stralucitor pentru un nou inceput in vietile noastre. Bun venit Lunii Noi in proaspatul sezon al Scorpionului abia inceput. Este o lunatie majora, prima sub Soarele in Scorpion si ultima din...

( ) Citeşte tot articolul

Istorie 28 Octombrie 2020, ora: 00:01

SLUGĂ ÎN URSS. Impozitul imposibil pentru cei care nu intrau în kolhoz

SLUGĂ ÎN URSS. Impozitul imposibil pentru cei care nu intrau în kolhoz

La Bod, lângă Brașov, sosea în vara lui 1933 Johan Lurtz, un sas care luptând cu armata austriacă în reg. 24 Honvezi din Galiţia, a fost luat prizonier de către ruşi.

( ) Citeşte tot articolul
Current tier / breakpoint: xs sm md lg xl (= visible only on this breakpoint)

.hidden-xs-down .hidden-sm-down .hidden-md-down .hidden-lg-down

.hidden-xs-up .hidden-sm-up .hidden-md-up .hidden-lg-up .hidden-xl

.hidden-xs (only) .hidden-sm (only) .hidden-md (only) .hidden-lg (only) .hidden-xl (only)