Auto

Grupul Renault a vândut aproape 900.000 de maşini în ultimele trei luni. Noul Duster, printre pilonii de creştere

Înmatriculările Grupului Renault la nivel mondial au crescut cu 2,9% în al treilea trimestru din 2018, la 891.539 unităţi, piaţa înregistrând o scădere de 3,4%.

În Europa, înmatriculările au crescut cu 8,6%, în principal datorită modelelor Clio, Captur, Megane şi New Duster. În ceea ce priveşte segmentul vechiculelor electrice, înmatriculările de ZOE au crescut cu 7%, iar cele de Kangoo Z.E. s-au dublat.

În afara Europei, vânzările Renault au scăzut cu 2% în al treilea trimestru.

În America de Sud, vânzările au crescut cu 0,2%, în timp ce în regiunea Asia-Pacific au crescut cu 72%. Grupul Renault a înregistrat o scădere a vânzărilor în Africa, Orientul Mijlociu, India şi Eurasia.

În perioada de mai sus, vânzările Renault au scăzut cu 4,5% la 578.528 unităţi, cele Samsung Motors s-au cifrat la 20.218 unităţi (-8,7%), vânzările Dacia au crescut cu 0,8% la 152.081 unităţi, vânzările Lada au crescut cu 14,6% la 100.288 unităţi. Vânzările Alpine au totalizat 751 de unităţi, iar cele JINBEI&HUASONG au fost de 39.673 de unităţi.

Cele mai importante pieţe pentru grupul francez de la începutul anului au fost Franţa (531.536 unităţi vândute), Rusia (362.423 unităţi), Germania (188.397 unităţi), China (167.908), Italia (161.267), Brazilia (152.235) şi Spania şi Insulele Canare (146.406 unităţi).

 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *