Actualitate

În jur de 600 de SLOGANE au fost propuse pentru turismul din Moldova

Toate propunerile au fost plasate pe pagina electronică a instituţiei. Dacă se va găsi un câştigător, acesta va fi anunţat în cadrul Festivalului internaţional de muzică etno „Gustar”, organizat la Orheiul Vechi în perioada 24-25 august. În caz contrar, termenul concursului va fi prelungit până la 27 septembrie, când este marcată Ziua Internaţională a Turismului, informează IPN.

Majoritatea sloganelor expediate sunt în limba engleză şi au cuvântul cheie mămăliga, vinul, solul. Câteva exemple de slogane propuse sunt: „Moldova, enjoy the secret of MaMaliga!” (Moldova, gustă secretul MăMăligii); „Small country with a big heart” (Ţară mică cu suflet mare); „Traditions say it all” (Tradiţiile spun totul); „Wine is not the only reason” (Vinul nu e singurul motiv); „Hop-hop-hop sha sha sha this is our Moldova!” (Hop-hop-hop sha sha sha, asta e Moldova mea!). De asemenea, au mai fost propuse sloganele: „Moldova – uşa deschisă spre ospitalitate”; „Moldova – ia o parte din sufletul moldovenesc”, etc. Printre cei care au expediat propuneri de slogan la adresa agenţiei se numără şi cetăţeni ai altor state, precum Italia, SUA şi România.

Cel mai reuşit slogan va însoţi logo-ul turistic al Republicii Moldova în activitatea de promovare pe plan internaţional. Câştigătorul concursului va beneficia de o cină pentru două persoane într-un hotel de lux din capitală.

TIMPUL.MD via IPN

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *