MASS-MEDIA /// Euro TV, postul afiliat lui Ilan Șor, se va numi „Televiziunea Centrală”

publicat în Actualitate pe 11 Septembrie 2018, 15:55

Euro TV, postul de televiziune afiliat primarului de Orhei Ilan Șor și liderului partidului „Șor”, se va numi de acum înainte „Televiziunea Centrală”. O astfel de decizie au luat, cu majoritate de voturi, membrii Consiliului Coordonator al Audiovizualului (CCA) în ședința de marți, 11 septembrie, scrie Media-azi.md.

Împotriva deciziei de a permite schimbarea denumirii postului a votat doar membra CCA Olga Guțuțui. Ea și-a motivat poziția prin faptul că administratorul televiziunii este reprezentant al unui partid politic. În context, Olga Guțuțui l-a întrebat pe Dumitru Chitoroagă despre compatibilitatea celor două activități.

Noua denumire a postului ar fi fost aleasă în urma unui sondaj de opinie, potrivit lui Chitoroagă. Totodată, acesta a afirmat că concepția generală și grila de emisie a postului vor rămâne, deocamdată, neschimbate.

Potrivit presei, preluarea Euro TV şi Alt TV de către primarul de la Orhei a fost intermediată în 2014 de către soții Rita Ţvik şi Vladimir Novasadiuc (ambii fiind vizaţi în raportul Kroll, compania angajată de autorităţile Republicii Moldova să investigheze fraudele bancare). Media-azi.md a abordat subiectul, recent, în materialul „Consolidare media la Orhei sau „corupere” a jurnaliștilor? Reprezentanți ai posturilor TV, care ar fi afiliate lui Șor, fac angajări la Euro TV și Orhei TV”.

Sursa: Radiochisinau.md