Astăzi 14 Mai 2021, Vineri - Ultima actualizare la 13 Mai 2021
babasının taş gibi bir kadını bulup evlenmeye karar vermesi porno ve onu bir de kendi yaşadıkları eve getirmesi sonucunda mobil porno hayalini kurduğu seksi kadının üvey annesi gibi sex hikayeleri olduğunu fark eden genç adam seks tecrübesinin ve üst sex izle seviye olduğu dışarıdan bakıldığında çok net şekilde porno seyret belli olan üvey annesini hayal edip 31 çekerek düşlerken porno izle odanın oradan geçen mature üvey oğlunu görür Odaya hd porno gelip sikini kimin için kaldırdığını soran üvey annesiyle porno farkında olmadan yakınlaşan genç adam boşalmak mobil porno izle için olgun bir kadının hayallerini kurduğunu söyleyince mature porno izle sikini eline alıp amına sokmadan çıplak şekilde üzerine çıktı
Abonamente

Auto 29 Septembrie 2020, ora 07:41

Nouă Dacia Logan primește un sistem de parcare automat plus cutia automată CVT cu 6 trepte

Marime Font

 

​Dacia se află într-un an greu, dar și memorabil, fiindcă vânzările europene au scăzut cu 40%, dar compania a anunțat și că va lansa un model electric. Acum, Dacia lansează oficial și noile generații ale modelelor Logan, Sandero și Sandero Stepway, iar momentul este unul special. Mașinile utilizează o platformă tehnică mai modernă din grupul Renault, dispar din gamă motorizările diesel la aceste modele, designul este ameliorat și Dacia speră să atragă și clienți mai tineri.

Dacia trece printr-una dintre cele mai mari perioade de modernizare din istoria mărcii. Compania va prezenta în câteva luni prima sa mașină electrică, iar acum a prezentat noile generații Logan și Sandero care arată mai modern și sunt pe o nouă platformă, CFM-B, cea folosită de modelele Clio și Captur de la Renault.
Click pentru a mări fotografia
Anul trecut a fost cel mai bun pentru Dacia, cu vânzări record de 736.000 de unități în lume, dintre care 581.000 în Europa. 2020 nu putea fi mai diferit, fiindcă la opt luni vânzările au scăzut cu 40% în UE, iar cota de piață a mărcii s-a diminuat și ea, de la 4,3%, la 3,8%. Scăderea mărcii a fost peste media totală a pieței care s-a situat la -32%. Va fi primul an de scădere după șapte ani consecutivi de creștere.

În 2004, când se lansa Logan, Dacia vindea sub 70.000 de mașini, în 2008, anul lansării Sandero, vânzările depășeau 100.000 în Europa, iar pragul de 250.000 era depășit în 2020, anul lansării Duster. Anul acesta vânzările europene vor ajunge în cel mai bun caz probabil undeva pe la 450.000 de mașini.

Vestea bună pentru Dacia este că noul CEO Renault, Luca de Meo, este foarte interesat de marca Dacia, vede un potențial uriaș de dezvoltare și îi dă în cadrul grupului o autonomie cum nu a avut niciodată.De Meo vrea ca Dacia să aibă o imagine mai cool, dar nu vrea să se depărteze de filozofia mărcii.

Dacia a avut succes fiindcă mașinile sale sunt cu câteva mii de euro mai ieftine decât concurența, au doar dotările esențiale în versiunile de bază și marca nu a avut probleme de fiabilitate. Și prețurile au crescut cu timpul: spre exemplu, acum în multe țări cel mai ieftin Sandero este în jur de 8.300 de euro, iar cea mai scumpă variantă de Duster trece de 20.000 de euro (TCe 150 4X4 cu maxime dotări). S-a abandonat de mult timp ideea mașinii de 5.000 de euro, fiindcă în Europa a astfel de mașină nu ar putea respecta normele de poluare și de siguranță.
Interiorul unui Logan cu maxime dotări . Click aici pentru a mări poza
Dacia este nevoită însă să modernizeze designul fiindcă și cumpărătorii cer asta, la fel cum cer și mult mai multe opțiuni și tehnologii, fiindcă industria s-a schimbat mult în ultimul deceniu și șoferii s-au obișnuit să aibă camere video în bord sau să-și sincronizeze telefonul cu sistemul mașinii. Pentru Dacia situația este complicată fiindcă trebuie să facă modernizările, dar fără a crește mult prețurile, fiindcă ar scădea marja de profit. În plus, marca trebuie să rămână diferită față de brandul Renault în cadrul grupului.

Descrierea de mașină ”low-cost” a fost de ani buni abandonată de Dacia, fiind considerată peiorativă, iar locul ei a fost luat de ”smart buy” sau ”achat malin” cum spun francezii. În cuvintele celor de la Dacia, marca a devenit sinonimă în Europa cu ceea ce înseamnă o ”achiziție rațională” cu o strategie client care a avut în centrul ei ”simplitatea, frugalitatea, dar acompaniate de un nivel de robustețe și fiabilitate”.

Dacia mai are un obiectiv cu aceste mașini: să atragă în medie clienți mai tineri, dar clar că nu va fi ușor.

Cei de la Dacia spun că Sandero este în câteva țări europene cea mai vândută mașină pe segmentul persoanelor fizice, iar compania spune că se va axa în continuare pe retail și nu pe flote pentru rent-a-car sau școli de șoferi și că Dacia nu acordă discount-uri în cele mai multe țări europene.

Sandero este însă un model cu vânzări bune: de exemplu a fost luna trecută pe locul șase al celor mai vândute mașini noi în Europa, iar în 2019 s-au vândut 223.000 de Sandero pe continent, cea mai bună valoare anuală de până acum. Duster și-a găsit 220.000 de clienți în Europa anul trecut, iar Logan, peste 60.000.

Cea mai mare schimbare pentru noile Logan și Sandero ține de faptul că se renunță la vechea platformă B0 (care este deja învechită din punct de vedere tehnic) și s-a trecut la cea numită CMF-B utilizată deja pe Clio și Captur.

Cei de la Dacia spun că noua platformă aduce un șasiu mai rigid, un vehicul mai silențios și o direcție asistată electric, pe gama actuală fiind o direcție asistată hidraulic. Compania spune că folosirea acestei platforme tehnice a alianței permite adăugarea unui nivel de echipare modern (evident, în versiunile de top). Și la interior se schimbă multe: arhitectura planșei de bord este cu totul diferită. Ecranul sistemul multimedia este de sine stătător și amplasat pe partea superioară a planșei de bord, pentru a fi mai ușor de urmărit de către șofer.

Un alt semn că lucrurile s-au schimbat mult este și că berlina Logan NU va mai fi vândută în Europa de Vest, în afară de Spania, fiindcă acolo nu este cerere pentru ea. Logan berlină rămâne însă cel mai vândut model nou în România și rămâne bine vândută în țări precum Maroc sau Turcia. Trebuie spus că, dacă primul Logan a fost asemănat cu un dulap, Logan 3 este clar mai modern și mult mai puțin ”pătrățos”.

Vânzările Logan au totalizat 61.000 de unități în Europa anul trecut și, în timp ce Sandero și Duster au avut un an record de vânzări, Logan a fost departe de cel mai bun an din istoria sa (2009 când s-au vândut peste 100.000 de unități).

La capitolul motorizări sunt patru variante, toate pe benzină, existând și posibilitatea de a alege cutie automată. Cele patru motoare sunt: SCe 65, TCe 90, TCe 90 CVT, TCE 100 ECO-G. Este prezentă. așadar, și cutia automată CVT (transmisie cu variașie continuă).

Un lucru important este că dispare diesel-ul din gamă. De ce? ”Am decis să renunțăm la diesel, cred că nu este o surpriză pentru nimeni. Tendințele europene în segmentul B sunt cât se poate de clare și dieselul a ajuns să aibă o pondere de sub 10%”, spune Ionuț Gheorghe directorul de marketing al Dacia. La Duster vor fi menținute însă versiunile diesel, existând cerere. Pe de altă parte, Dacia este foarte mulțumită de cum merg vânzările de mașini pe GPL în Europa, mai ales în sud, un exemplu fiind Duster pe GPL în Italia.


Ce este nou la interior ( o parte dintre dotări sunt disponibile în versiunile de vârf de gamă)
- o nouă arhitectură electronică ce permite integrarea la bord a unor noi echipamente de siguranță și asistență pentru condus
- mașina dispune de frânarea automată în caz de urgență, radar de parcare față + radar spate (și cameră de marșarier), detectorul de unghi ”mort” (prezent pe Duster) și apelul automat în caz de urgență.
- La capitolul siguranță pasivă a crescut numărul de airbag-uri, de la 4, la 6 (șofer pasageri, laterale torace și laterale de tip cortină față spate)
- Vor fi în oferta trei sisteme multimedia, două dintre ele cu ecran tactil de 8 inci (mărimea a crescut de la 7 inci). MediaNav va permite o replicare a telefonului via WiFi.
- cartela ”mâini libere”
- pornirea automată a farurilor și a ștergătoarelor
- frână de mână electrică


Designul

Sunt multe diferențe față de generația a doua, iar la capitolul design a lucrat și studioul de la București și testele au fost realizate și la centrul tehnic RTR Titu. Cei de la Dacia spun că totul s-a schimbat la capitolul design, în afară de logo-ul mărcii.
.
Noul Logan este mai lung, are o ”siluetă complet redesenată. O serie de elemente estetice ale noului Logan se regăsesc și pe noile Sandero și Sandero Stepway, printre acestea figurând ”semnătura luminoasă” în formă de Y, ecartul redus între roți și pasajele acestora, precum și noul design al mânerelor de uși”.

”Linia ușor descendentă a pavilionului, cu antena radio amplasată în partea din spate a acestuia, precum și efectul generat de îngustarea graduală a geamurilor laterale conferă vehiculului un aspect dinamic”, spune Dacia despre Logan 3.

”Noul Sandero beneficiază pe de altă parte de un aspect robust pus în evidență de flancurile bine marcate și de pasajele roților generos dimensionate. Personalitatea mașinii este completată de profilul cu linii fluide, ale cărui repere vizuale sunt reprezentate de parbrizul mai înclinat și de noua formă a pavilionului, aplecat ușor spre spate.

Beneficiind de o gardă la sol cu 17 mm mai mare decât la Sandero, Sandero Stepway este descris de Dacia ca fiind ”model recreațional polivalent”. Din punct de vedere vizual, diferențele față de noul Sandero sunt de acum mult mai ușor de remarcat. Alături de ornamentele specifice dispuse deasupra proiectoarelor de ceață, noul Sandero Stepway beneficiază de o capotă a motorului cu bosaje proeminente, denumirea modelului fiind vizibilă sub forma unei monograme cromate amplasate în partea de jos a calandrului.

Blocurile optice față și spate ale celor trei modele inaugurează noua semnătură în formă de „Y”a mărcii Dacia. Atât în față cât și în spate, blocurile optice sunt reunite de o nervură orizontală, care accentuează impresia de lățime mai mare a vehiculelor.

 Urmărește știrile Timpul.md pe Telegram
blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Actualitate 13 Mai 2021, ora: 17:10

R. Moldova - stat eșuat! Doar trei kilometri din cei 80 ai șoselei de centură a municipiului Chișinău au fost reabilitați

R. Moldova - stat eșuat! Doar trei kilometri din cei 80 ai șoselei de centură a municipiului Chișinău au fost reabilitați

Lucrările de reabilitare a drumului de centură M2 - Chișinău înregistrează un progres de peste 46%, anunţă Administraţia de Stat a Drumurilor, după vizita pe şantier a directorului general Interimar al ASD, Veaceslav Potop. În realitate, e vorba doar de un mic segment din...

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 13 Mai 2021, ora: 17:03

ACCIDENT HORROR. Un microbuz de pe ruta Bălți-Soroca s-a lovit cu un autoturism. 8 persoane au ajuns la spital

ACCIDENT HORROR. Un microbuz de pe ruta Bălți-Soroca s-a lovit cu un autoturism. 8 persoane au ajuns la spital

Accident grav în apropiere de satul Elizaveta din municipiul Bălți. Un microbuz de pe ruta Bălți-Soroca s-a lovit cu un autoturism.

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 13 Mai 2021, ora: 16:55

PLÎNGĂU - socialiștii vor să interzică căsătoria dintre Voronin și Dodon?

PLÎNGĂU - socialiștii vor să interzică căsătoria dintre Voronin și Dodon?

După ce socialistul Vasile Bolea a anunțat că vrea să modifice constituția pentru a nu fi permisă căsătoria dintre persoanele de același sex , deputatul PPDA, Dinu Plîngău îi întreabă pe socialiști dacă modificarea se aplică și în cazul ,,căsătoriei”...

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 13 Mai 2021, ora: 14:59

După Usatîi, și Cavcaliuc este părăsit de oamenii de încredere ai partidului

După Usatîi, și Cavcaliuc este părăsit de oamenii de încredere ai partidului

Gheorghe Cavcaliuc, fostul șef adjunct al Inspecoratului General al Poliției din perioada lui Plahotniuc rămâne fără un om important în partidul PACE.  

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 13 Mai 2021, ora: 13:12

Furculiță – nu toți socialiștii au fost de acord cu alianța DODON-VOR

Furculiță – nu toți socialiștii au fost de acord cu alianța DODON-VOR

Igor Dodon a mers peste preferințele propriilor colegi din PSRM doar pentru a face bloc comun alături de Voronin. 

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 13 Mai 2021, ora: 13:11

RECOMANDARE CALC – trebuie să fie deschise mai multe secții de votare peste hotare!

RECOMANDARE CALC – trebuie să fie deschise mai multe secții de votare peste hotare!

Numărul secțiilor de votare peste hotare urmează a fi suplimentat. Aceasta este concluzia Notei de poziție cu privire la constituirea secțiilor de votare din străinătate, ce urmează a fi deschise la alegerile parlamentare anticipate din 11 iulie 2021, expediată de către Coaliția...

( ) Citeşte tot articolul

Politică 13 Mai 2021, ora: 13:08 de Ana Gherciu

CINE ESTE, cu adevărat, anti-europeanul Igor Dodon

CINE ESTE, cu adevărat, anti-europeanul Igor Dodon Foto: Ramin Mazur

Igor Dodon a fost un susţinător activ al desfăşurării referendumului din Găgăuzia, chiar dacă acesta a fost declarat ilegal și rezultatele acestuia nu vor fi recunoscute oficial. 

( ) Citeşte tot articolul

Sănătate 13 Mai 2021, ora: 13:07

Uită de foame: 13 alimente care TAIE pofta de mâncare

Uită de foame: 13 alimente care TAIE pofta de mâncare

 E greu la dieta – mereu ti-e pofta de cate ceva si-ti vine sa te urci pe pereti, pentru ca ai taiat portiile la jumatate si simti ca o sa-ti fie foame pe viata. Nu si daca faci alegeri destepte si alegi mancaruri sanatoase, gustoase si care aduc rapid senzatia de satietate.

( ) Citeşte tot articolul

Sănătate 13 Mai 2021, ora: 13:00

Cum dezinfectezi telefonul ca să reduci riscul de coronavirus

Cum dezinfectezi telefonul ca să reduci riscul de coronavirus

 Potrivit ultimelor cercetări știintifice, coronavirusul poate rămâne și rezista până la 4 zile pe suprafețe, crescând astfel riscul de transmitere în rândul persoanelor care iau contact cu ele și apoi își ating fața.

( ) Citeşte tot articolul
Current tier / breakpoint: xs sm md lg xl (= visible only on this breakpoint)

.hidden-xs-down .hidden-sm-down .hidden-md-down .hidden-lg-down

.hidden-xs-up .hidden-sm-up .hidden-md-up .hidden-lg-up .hidden-xl

.hidden-xs (only) .hidden-sm (only) .hidden-md (only) .hidden-lg (only) .hidden-xl (only)