Social

Numărul vizitatorilor la Combinatul „Cricova”, în creştere cu 30%

Într-un comunicat de presă al companiei se menţionează că, în scopul majorării numărului de vizitatori, Combinatul de Vinuri „Cricova”, Agenţia Turismului şi Centrul de Business şi Turism „Cricova-Vin” au semnat un acord de colaborare în vederea promovării potenţialului turistic vitivinicol al Republicii Moldova.

Administraţia combinatului mai informează că, în cadrul celei de-a 47-a ediţii a International Wine & Spirits Competition, care s-a desfăşurat la Londra, spumantul Cricova Cuvee Prestige NV a luat medalia de bronz. La fel, în cadrul celei de-a 22 ediţie a „Concours Mondial de Bruxelles”, alte două vinuri marca Cricova a fost premiate cu medalii de argint – Cabernet Sauvignon Prestige 2011 şi Vin Virgin 2011. Drept rezultat al participării la competiţia „The Champagne and Sparkling Wine World Championships 2016”, desfăşurată în Marea Britanie, spumantul Cricova va fi inclus în Ghidul celor mai bune spumante de pe glob. „Cricova” a obţinut, de asemenea, trofeul juriului şi medalia de argint la categoria Spumant, în cadrul bătăliei mărcilor comerciale Notorium Awards 2016.

Directorul general al combinatului, Iurie Carp, menţionează că scopul urmărit este ca în următorii 3-5 ani să extindă plantaţiile de viţă de vie până la o mie de hectare, să sporească volumul vinurilor cu indicaţie geografică şi de origine protejată până la un milion de butelii, vinurile spumante de calitate – 500 de mii de sticle, vinuri spumante – 5-7 milioane. Pe lângă acestea, mai există planuri de dezvoltare a infrastructurii. Una dintre priorităţi este şi sporirea exportului, în special către state ca SUA şi China, unde există pieţe mari de desfacere, dar şi reluarea livrărilor către Federaţia Rusă.

 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *