Actualitate

O metodă inedită de a cumpăra parfumuri

Având deja ceva experienţă în domeniul comercializării de parfumuri, Mindy Yang şi-a propus să-şi ajute clienţii să aibă mai mare încredere în informaţiile pe care le primesc pe cale olfactivă atunci când iau decizia de cumpărare, deschizând în acest scop magazinul Perfumarie. Nota distinctivă la Perfumarie este lipsa oricăror elemente de branding, care i-ar putea distrage pe cumpărători, aceştia cumpărând fără să vadă ce cumpără, bazându-se doar pe simţul mirosului. Potenţialii clienţi ajunşi în magazin sunt conduşi la un perete simplu, pe care sunt instalate nişte robinete speciale, identice, marcate fiecare cu un număr. Sub fiecare robinet se află un mic vas cu capac, în care se află o lebădă de hârtie îmbibată în parfumul corespunzător.

Nici robinetele, nici vasele şi nici lebedele de hârtie nu conţin elemente care le-ar putea permite cumpărătorilor să identifice marca. Clienţii miros mostră cu mostră, de la cea mai delicată aromă la cea mai puternică, notându-le pe cele care le-au atras atenţia, după care selectează două pentru a le încerca pe piele. Alegerea finală este ambalată într-o fiolă micuţă, etichetată şi ea cu un număr, fără vreun element de identificare a mărcii.

Pentru cei care nu suportă misterul parfumat prea multă vreme, Mindy Yang organizează la finalul fiecărei luni o petrecere în care dezvăluie numele parfumurilor aflate la vânzare până atunci şi, de asemenea, publică lista acestora online.

Cei care revin la magazin au opţiunea de a deveni membri ai unui club al acestuia şi a interacţiona unii cu alţii, dar întreprinzătoarea speră şi că firmele producătoare de parfumuri vor apela la Perfumarie pentru teste în rândul consumatorilor.

Sursa: Businessmagazin.ro

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *