Astăzi 20 Septembrie 2018, Joi - Ultima actualizare la 19 Septembrie 2018
Abonamente
 
 
 

Tendințe 24 Martie 2016, ora 07:25

Paşi simpli care te ajută să slăbeşti când nu îţi place să mergi la sală

Marime Font

Dacă te-ai hotărât să slăbeşti câteva kilograme, nu trebuie să te gândeşti neapărat la diete drastice sau ore în şir la sală.

Programul aglomerat şi bugetul nu ne permit întotdeauna să mergem la ore de pilates în fiecare dimineaţă sau să ronţăim doar gustări sănatoase şi sucuri de legume.

Deşi sportul este important pentru sănătate, există soluţii care te ajută să te menţii în formă, fără să fii nevoită să mergi la sală. Nu te descuraja! Doar câteva mici schimbări în programul tău zilnic pot fi suficiente pentru a scăpa de kilogramele nedorite.



Iată 13 trucuri simple pe care le poţi urma când nu îţi place să mergi la sală

1. Foloseşte o farfurie mică

Este firesc să ai tendinţa să îţi umpli farfuria, dar folosind una mai mică poţi crea impresia de porţie generoasă în timp ce, de fapt, reduci cantitatea de mâncare. Astfel, îţi păcăleşti mintea să creadă că ai mai multă mâncare în farfurie decât o porţie normală.

2. Uită de lift şi alege scările


Poate părea un chin, dar urcă scările în loc să iei liftul şi în scurt timp vei avea muşchi mai tonifiaţi şi picioare sculptate.

3. Nu mânca în faţa televizorului

Când eşti distrasă nu îţi mai dai seama cât de multă mâncare consumi. Cercetătorii au arătat că mâncatul în faţa televizorului conduce la un consum mai mare de calorii, tocmai pentru că în acele momente nu te gândeşti că mănânci mai mult decât ai nevoie. Fii atentă în special la gustări pentru a evita kilogramele nedorite.

4. Bea cocktailuri slabe

Cocktailurile alcoolice conţin o cantitate mare de zahăr. Cercetează atent meniul şi alege cocktailurile sănătoase, cu mai puţine calorii.

5. Dormi mai mult

Studiile au arătat că lipsa somnului poate duce la creşterea în greutate, un metabolism lent şi un risc crescut de diabet si obezitate. Încearcă să dormi mai multe ore decât până acum pentru a te menţine în formă şi a avea o talie subţire.

6. Nu renunţa complet la dulciuri

Dacă gustarea ta preferată este interzisă atunci îţi va fi şi mai poftă. Întotdeauna ne dorim ceea ce nu putem avea! În loc să renunţi complet la dulciuri, încearcă să mânânci două cupe de înghetaţă sau o pungă de chipsuri doar o dată pe săptămână. În acest mod vei evita să faci exces când o să calci strâmb (şi o să se întâmple la un moment dat, nu are sens să te stresezi).

7. Bea un pahar de apă înainte de mese

Este foarte uşor să confuzi foamea cu setea, aşa că bea un pahar de apă înaintea unei mese bogate pentru a fi sigură că nu îţi este pur şi simplu sete. Un pahar de apă va crea senzaţia de saţietate şi vei mânca mai puţin în timpul mesei.

8. Învaţă să iubeşti ceaiul verde

Lasă cappuccino pentru o ocazie specială şi învaţă să savurezi ceaiul verde. Ceaiul verde arde grăsimile abdominale, accelerează metabolismul şi ajută digestia.

9. Redu numărul meselor în oraş

Este plăcut să ieşi la masă cu prietenii din când în când, dar porţiile de la restaurant sunt întotdeauna mult mai mari decât cele cu care eşti obişnuită acasă. Păstrează mesele în oraş pentru ocazii speciale şi pentru a te răsfaţa.

10. Mănâncă stând jos

Studiile au arătat că mâncatul în picioare îngreunează digestia şi favorizează consumul unui număr mai mare de calorii. Atunci când manânci în picioare, consumi alimentele mai repede şi nu îţi dai seama cât de mult ai mâncat. Acordă-ţi câteva minute să te aşezi şi să te bucuri de masă.

11. Nu bea caloriile

S-ar putea să îţi sabotezi singură planul de dietă fără să-ţi dai seama măcar! Consumul băuturilor bogate în calorii s-ar putea să ţi se pară lipsit de importanţă, dar la sfârşitul zilei cifrele se adună. Cafeaua de dimineaţă cu frişcă, lapte, scorţişoară etc are în medie 265 de calorii, sucul de la prânz are 227, iar ice tea-ul de seară are 180. La final, te aproprii de 1000 de calorii obţinute doar din bături. Unul dintre cele mai simple moduri de a slăbi este să înlocuieşti băuturile cu un conţinut ridicat de zahăr cu apă.

12. Mergi pe jos mai des

Dacă nu reuşeşti să ajungi la sală, scapă de câteva calorii mergând de jos cât poţi de des. Fă o plimbare în zona biroului la prânz, nu mai lua autobuzul o staţie şi încearcă să mergi pe jos de acasă până la metrou. Mersul creşte rezistenţa şi forţa muşchilor. Studiile au arătat ca poate fi la fel de eficient pentru tine ca şi alergatul!

13. Renunţă la pantalonii de trening

Ştire de ultimă oră: ştii pantalonii aceea de trening confortabili pe care îi iubeşti atât de mult? Sunt motivul numărul unu de divorţ (potrivit Evei Mendes) şi contribuie pe furiş la acumularea kilogramelor. Pe de altă parte, blugii îţi vor spune imediat dacă ai exagerat cu mâncarea şi te vor ajuta să spui „nu, mulţumesc!” la încă o porţie. 

sursa: csid.ro

blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Istorie 18 Septembrie 2018, ora: 19:33

Prima şedinţă a Sfatului Ţării (II) „Fericiți sub ochii noștri sunt care văd ceea ce nu au văzut”

Prima şedinţă a Sfatului Ţării (II) „Fericiți sub ochii noștri sunt care văd ceea ce nu au văzut” Din editia print

Un reportaj al ziarului „Ardealul (Transilvania)” despre prima ședință a parlamentului Basarabiei, care în 1918 a votat Unirea cu România Continuăm publicarea materialului „Dare de seamă asupra primei ședințe a Sfatului Țării din 21 noiembrie 1917”,...

( ) Citeşte tot articolul



Opinii & Editoriale 19 Septembrie 2018, de Moni Stănilă

Anotimpul și cheltuielile

Cât nu am vrea să ne ferim de cheltuieli, fiecare anotimp vine cu lista lui de cumpărături. Că sunt sărbătorile de iarnă, că este Paștele, că e vară și vrem concedii – o cheltuială apare întotdeauna.

() Citeşte tot articolul

Editorial 17 Septembrie 2018, de Silviu Tănase

Cât de mult ne urăsc!

14 septembrie 2018, Ziarul TIMPUL

() Citeşte tot articolul

Opinii & Editoriale 16 Septembrie 2018, de Răzvan Munteanu

România ar putea juca un rol important în reconstrucţia Siriei

Siria a cunoscut cea mai complexă criză dintre statele lovite de Primăvara Arabă, afundându-se într-un război civil care a opus regimul de la Damasc şi forţele rebele, alături de care s-au adăugat pe parcurs alte grupări din afara ţării.

() Citeşte tot articolul

Opinii & Editoriale 13 Septembrie 2018, de Dan Nicu

O tragedie uitată – Cehoslovacia anului 1968

În a doua jumătate a lunii august, Europa a marcat 50 de ani de la invadarea Cehoslovaciei de către trupele URSS şi ale altor state din blocul sovietic.

() Citeşte tot articolul

Opinii & Editoriale 12 Septembrie 2018, de Moni Stănilă

Caritate sau reclamă?

Ori mai degrabă aș spune că ambele. Și când spun acest lucru, o fac cu convingerea că reclama va fi condiționată cu timpul de caritate.

() Citeşte tot articolul

Opinii & Editoriale 11 Septembrie 2018, de Răzvan Munteanu

Zece ani de la războiul ruso-georgian. Cauze și efecte

În această săptămână, s-au împlinit zece ani de la războiul ruso-georgian, care a condus la apariția a două noi conflicte înghețate în Regiunea Extinsă a Mării Negre: Abhazia și Osetia de Sud, recunoscute ca state independente, cu precădere, de către Federația Rusă. 

() Citeşte tot articolul

Editorial 10 Septembrie 2018, de Constantin Tănase

Tata cu trei feciori

Nu știu de ce, poate de-atâta că vine sezonul rece, când moldovenii (etnicii români), dârdâind de frig, revin la îndeletnicirea lor milenară – crearea folclorului – poate pentru că s-au întors deputații din vacanță și reîncepe sezonul fierbinte,...

() Citeşte tot articolul