Opinii și Editoriale

Pentru 21 de curajosi

„Si la voi cum se plateste publicitatea?!”, ma intreba acum niste zile profesorul meu de la Bucuresti, dupa ce i-am spus ca de mai multi ani „ne chinuim” sa facem un Birou de Audit al Tirajelor in Moldova. Mi-a mai zis ca un asemenea birou a devenit o norma pentru Romania si ca nici nu s-a gandit ca la noi nu exista.

De fapt, nu exista pana mai ieri-alaltaieri, dle profesor! Caci, vinerea trecuta, 21 de curajosi s-au ambitionat si au creat BATIM – Biroul de Audit al Tirajelor si Internetului din Moldova (vezi pag. 4). I-am numit curajosi fiindca decizia lor este una curajoasa – mai ales pentru presa care, astfel, se angajeaza sa-si declare onest tirajele si sa fie transparenta pentru publicitari. Iar in RM nu rareori se intampla ca cei onesti sunt in dezavantaj fata de cei care mint, inclusiv la tiraje.

In BATIM au venit – si vor veni – cei care nu mint si, deci, nu se tem. Eu insa vreau ca toti sa stie numele primilor curajosi: mass-media – Spros i Predlojenie, Ziarul de Garda, Asociatia Presei Independente, TIMPUL de dimineata, Cuvantul, Jurnal de Chisinau, Unghiul, Megan TV, AstaDa, Antenna, Komsomoliskaia pravda – Basarabia, Moldavskie vedomosti, InfoMarket Media, Business Elita; agentii de publicitate – APROM Grup, Agentia PR „Profile”, Asociatia Agentiilor de Publicitate din Moldova, Synergy Eur-Est, Agentia PR „Parc Communications”; clienti de publicitate – Moldcell, Orange Moldova. Felicitari!

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *