Internațional

Porneşte nebunia LE MANS

Prototipul Audi cu numărul de concurs 1, pilotat de francezul Romain Dumas – practic echipajul câştigător la ediţia anterioară -, s-a acroşat cu o maşină de categorie inferioară, Aston Martin Vantage. În acest context, Prototipul 908 al "Leului din Sochaux" a fost condus aproape de perfecţiune de Stéphane Sarrazin, care a reuşit un timp cu care s-a instalat în fruntea grilei provizorii. Cursa de 24 de ore de la Le Mans este cea mai veche cursă auto de anduranţă, fiind organizată încă din anul 1923.

Cursa este proiectată pentru a testa anduranţa maşinilor şi piloţilor în condiţii speciale. Echipele au câte 3 piloţi pentru fiecare maşină, aceştia urmând să se schimbe la fiecare 2 ore. Maşinile care nu reuşesc să ruleze cel puţin o oră, de la startul cursei, fără să schimbe fluide pentru maşină (cu excepţia combustibilului) sunt descalificate.

Realimentarea maşinilor se face doar când acestea sunt oprite la pit. Mecanicii nu au voie să umble la maşină sau să schimbe pneurile pe timpul realimentării. Există şi o excepţie de la această regulă, în sensul că pe timpul realimentării piloţilor le este permis să se schimbe între ei. 

Dupa: Bbc.co.uk

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *