Astăzi 20 Iunie 2021, Duminică - Ultima actualizare la ora 10:15
babasının taş gibi bir kadını bulup evlenmeye karar vermesi porno ve onu bir de kendi yaşadıkları eve getirmesi sonucunda mobil porno hayalini kurduğu seksi kadının üvey annesi gibi sex hikayeleri olduğunu fark eden genç adam seks tecrübesinin ve üst sex izle seviye olduğu dışarıdan bakıldığında çok net şekilde porno seyret belli olan üvey annesini hayal edip 31 çekerek düşlerken porno izle odanın oradan geçen mature üvey oğlunu görür Odaya hd porno gelip sikini kimin için kaldırdığını soran üvey annesiyle porno farkında olmadan yakınlaşan genç adam boşalmak mobil porno izle için olgun bir kadının hayallerini kurduğunu söyleyince mature porno izle sikini eline alıp amına sokmadan çıplak şekilde üzerine çıktı
Abonamente

Auto 16 Iunie 2020, ora 17:03

Şocul iniţial al pandemiei asupra industriei auto europene este devastator, iar revenirea se anunţă a fi una lentă, ceea ce anunţă vremuri grele pentru ţările care şi-au pus soarta economiei în mânile constructorilor de maşini

Marime Font

 

Când producţia sectorului auto din Ungaria s-a prăbuşit cu -80% în aprilie, declinul industrial a accelerat de şase ori, la -37%. Atât de im­por­tanţi sunt pentru această economie pro­ducători de maşini şi constelaţiile de furnizori pe care aceştia i-au atras în jurulul lor.

Când sectorul, do­minat de giganţii germani, se gripează, o bună parte din economiile regiunii se opresc.


În situaţia Ungariei mai sunt câteva state est-europene. În Cehia, cea mai matură economie din regiune, producţia industrială a înregistrat în aprilie cea mai mare scădere din istoria recentă, de -34% în ritm anualizat, sub impactul prăbuşirii cu -80% a producţiei din sectorul auto. În Slovacia, în aceeaşi lună activitatea din industria constructoare de maşini şi componente s-a dus în jos cu -79%, rezultând un plonjon de -42% al industriei în general. Este cel mai slab rezultat de când ţara, cel mai mare constructor auto din lume în funcţie de producţie pe cap de locuior, şi-a câştigat independenţa în 1993.

Grav este că industria auto în general şi cons­tructorii germani în special se confruntă cu probleme fără precedent a căror rezolvare se anunţă de durată. Unele guverne îşi permit să tracteze financiar piaţa sau producătorii, însă altele nu.

Felipe Munoz, analist la JATO Dynamics, firmă de informaţii în domeniul auto din Marea Britanie, nu vede pentru industria de profil o ieşire uşoară şi ra­pidă din zona de turbulenţe. „Ne aşteptăm ca relieful sectorului automotive să devină din ce în ce mai dificil de navigat“, a spus el, făcând referite la perspectivele pentru următoarele şase luni. Datele JATO pentru aprilie arată un picaj de 43% al vânzărilor globale, iar în această lună se reflectă doar impactul iniţial, a explicat Munoz într-un interviu pentru platforma de informaţii Brink. „Vedem numeroase probleme în America de Sud şi India, iar în Europa şi SUA, în timp ce stimulentele pentru vânzări ar putea ajuta, până acum vânzările au stagnat.“ Cum doar China a rămas motor de creştere, toţi producătorii de echipamente, din Japonia până în Eruopa şi America, se vor chinui să-şi ţină operaţiunile în funcţiune, a afirmat analistul. China ar putea avansa, mai ales în cursa maşinilor electrice. Acolo, pentru a stimula vânzările, zece oraşe mari au introdus scheme de stimulare. În aceste condiţii, pe unele pieţe din Asia, precum China, Japonia şi Coreea de Sud, recuperarea va fi probabil mai rapidă decât în restul lumii.

În analiza sa anuală „Războiul maşinilor“, Bank of America estimează că vânzările de autovehicule la nivel global se vor reduce cu peste 20% anul acesta şi nu vor reveni la nivelurile de dinainte de pandemia de COVID-19 înainte de 2023. „Declinul global al vân­zărilor este un număr masiv şi te readuce la ideea că această criză în mijlocul căreia ne aflăm toţi este peste tot şi pretutindeni, ceea ce este diferit faţă de crizele din sector din ultimii 20-30 de ani, unde problemele erau locale“, a spus John Murphy, analist la BoA.

În Spania, una dintre economiile europene unde pandemia a lovit cel mai dur, premierul Pedro Sanchez a anunţat un plan de 3,75 de miliarde de euro pentru salvarea industriei auto „aflată în depresiune“. Acolo, ca în majoritatea ţărilor din UE, în aprilie şi mai au fost înregistrate rezultate minime record în ceea ce priveşte vânzările. În aceeaşi perioadă, fabricile de maşini şi componente au fost obligate să se închidă pentru a respecta măsurile de izolare. Pentru a încuraja achiziţiile de maşini, Sanchez a promis ajutor financiar celor care cumpără maşini noi, dar şi stimulente financiare şi scutiri de la plata taxelor pentru companii. Şeful guvernului a anun­ţat „ajutor pentru familii cu resurse mai puţine, antre­prenori şi pentru cei care lucrează pe cont pro­priu pentru achizţionarea de maşini noi, în special electrice“. Scutiri fiscale sunt oferite companiilor care vor să-şi înnoiască parcul auto. Preşedintele Franţei Emmanuel Macron a anunţat şi el un pachet de sal­vare pentru industria auto, de opt miliarde de euro, constând în principal din subvenţii de 7.000 de euro pentru achiziţia de maşini electrice. Ţinta Parisului este ca până în 2025 Franţa să devină liderul european la producţia de maşini nepoluante. Cons­tructorul auto fanion al ţării, Renault, are deja un avantaj apreciabil în fabricarea de maşini electrice faţă de, spre exemplu, fabricanţii germani, ale căror modele sunt mai degrabă scumpe. Însă şi Renault pare copleşit de tăvălugul de maşini electrice ale constructorilor chinezi. În aceste condiţii, Renault a ales calea restructurării.

Industria auto asigură 400.000 de locuri de muncă în Franţa, notează Bloomberg. Un alt constructor auto francez, PSA, ar putea avea probleme cu planul de fuziune cu gigantul italo-american Fiat Chrysler. Reuters a aflat din surse că fuziunea s-ar putea confrunta cu o investigaţie de durată din partea Comisiei Europene după ce companiile implicate au refuzat să ofere concesii pentru a atenua îngrijorările anti-trust ale UE. Fuziunea este evaluată la 50 de miliarde de dolari. În această criză, care a scurt­circuitat lanţurile globale de aprovizionare, mărimea a ajuns un dezavantaj. Volkswagen, grup german şi cel mai mare constructor auto din lume, a primit ordin de la un stat mexican, Puebla, să-şi ţină fabricile de acolo închise până când pericolul pandemiei se reduce. Planul iniţial era ca uzinele să se redeschidă luni. Uzinele mexicane produc com­ponente pentru maşinile fabricate de VW în SUA, o piaţă imensă. De asemenea, fabricile americane sunt importante pentru grupul german în contextul în care preşedintele american Donald Trump ameninţă că va descuraja importurile de maşini din Germania. VW, prin Audi, dar şi Daimler, prin Mercedes, sunt cei mai importanţi jucători din industria auto din Ungaria. VW domină în Cehia şi Slovacia. În Slovacia, VW este cea mai mare companie, cel mai mare investitor şi principalul exportator. În Ungaria, industria auto contribuie cu 10% la producţia industrială totală.

https://www.zf.ro/ 

 

 Urmărește știrile Timpul.md pe Telegram
blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Istorie 20 Iunie 2021, ora: 09:37

Rusia este succesoarea directă a imperiului Tătaro-Mongol - DOVEZI NOI găsite de istoricii ruși

Rusia este succesoarea directă a imperiului Tătaro-Mongol - DOVEZI NOI găsite de istoricii ruși

Comunitatea de pe rețelele de socializare din Moscova a fost pusă pe jar de o carte recent publicată a istoricului Ghenadie Tiundeșev, originar din Hakasia, o republică din sudul Siberiei centrale. 

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 20 Iunie 2021, ora: 09:23

România cere din nou Ucrainei să recunoască oficial inexistența „limbii moldovenești”. Problema minorității române, un obiectiv al Bucureștiului

România cere din nou Ucrainei să recunoască oficial inexistența „limbii moldovenești”. Problema minorității române, un obiectiv al Bucureștiului

Situaţia de securitate la Marea Neagră şi aspiraţiile europene şi euroatlantice ale Ucrainei s-au numărat printre temele abordate de ministrul Afacerilor Externe, Bogdan Aurescu, cu omologul său ucrainean, Dmytro Kuleba, sâmbătă, într-o întâlnire din marja...

( ) Citeşte tot articolul

Ultima oră 20 Iunie 2021, ora: 09:21

NATO răspunde „plângerii” ambasadorului rus Kuzmin. Protejarea spațiului aliat nu se face după cum spune Rusia

NATO răspunde „plângerii” ambasadorului rus Kuzmin. Protejarea spațiului aliat nu se face după cum spune Rusia

În cadrul unei conferințe de presă pe care a susținut-o online, în urmă cu câteva zile, ambasadorul rus Valery Kuzmin s-a arătat deranjat de interceptările aeronavelor ruse de către avioanele NATO care participă la misiuni de misiuni de Poliție Aeriană Întărită sub comandă NATO....

( ) Citeşte tot articolul

Istorie 20 Iunie 2021, ora: 09:12

RĂZBOIUL DE INDEPENDENȚĂ (1992) Tragedia de la Tighina

RĂZBOIUL DE INDEPENDENȚĂ (1992) Tragedia de la Tighina Din editia print

„...pe pământul Tighinei au rămas să zacă tineri ostaşi abia încorporaţi în armată” 

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 20 Iunie 2021, ora: 09:04

Alianța pentru Unirea Românilor (AUR) a inaugurat un birou parlamentar în orașul Cahul

Alianța pentru Unirea Românilor (AUR) a inaugurat un birou parlamentar în orașul Cahul

Alianța pentru Unirea Românilor a deschis astăzi cel de-al doilea birou parlamentar al formațiunii, ce va avea rolul de a oferi consultanță tuturor cetățenilor care au nevoie de ajutor în relația cu statul român. Noul punct administrativ are sediul în orașul Cahul...

( ) Citeşte tot articolul

Moldova 20 Iunie 2021, ora: 09:01

Claudiu Târziu, copreședinte AUR, la Odesa: Nu există „limba moldovenească”, ci limba română!

Claudiu Târziu, copreședinte AUR, la Odesa: Nu există „limba moldovenească”, ci limba română!

 Liderul AUR senator în Parlamentul României Claudiu Târziu a avut o vizită oficială la Odesa și a reiterat faptul că ”nu există limba moldovenească, ci limba română, iar statul ucrainean trebuie să recunoască această realitate.”

( ) Citeşte tot articolul

Politică 20 Iunie 2021, ora: 08:59

Natalia Gavriliță (PAS), mesaj în limba rusă despre „poporul moldovenesc” / Programul Maiei?

Natalia Gavriliță (PAS), mesaj în limba rusă despre „poporul moldovenesc” / Programul Maiei?

Vice-președintele PAS, Natalia Gavriliță apare într-o adresare video în limba rusă unde folosește tezele moldovenismului stalinist - „poporul moldovenesc”.

( ) Citeşte tot articolul

Social 20 Iunie 2021, ora: 07:47

FOTO Igor Dodon ar fi ucis un zimbru la vânătoare

FOTO Igor Dodon ar fi ucis un zimbru la vânătoare

Fostul preşedinte Igor Dodon ar fi ucis un zimbru la una din vânătorile la care a participat. Anunţul a fost făcut vineri, 18 iunie, de către primarul de Bălţi, Renato Usatîi, care a publicat şi o fotografie care confirmă că fostul şef de stat a omorât animalul care...

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 19 Iunie 2021, ora: 09:01

Vlad Bilețchi (AUR): Oamenii care ajung la putere uită datorită cui au ajuns acolo. Drumul în IAD este pavat cu intenții bune

Vlad Bilețchi (AUR): Oamenii care ajung la putere uită datorită cui au ajuns acolo. Drumul în IAD este pavat cu intenții bune

Vlad Bilețchi trage un semnal de alarmă că partidul AUR, prin Caravana AUR, nu merge prin toată Republica Moldova să cerșească voturi, ci merge să informeze cetățenii cu privire la ce este adevărat sau fals din politică. Votul dat pentru partidul AUR nu este pentru noi, este pentru...

( ) Citeşte tot articolul

Moldova 19 Iunie 2021, ora: 07:57

VIDEO / Cine va împușca pentru Rusia la Chișinău

VIDEO / Cine va împușca pentru Rusia la Chișinău

 Rusia e mereu cu ochii pe politica din Republica Moldova, joacă abil, susținând politicieni pe care îi adoptă și îi crește ca să împuște la momentul potrivit ca pușca lui Cehov. Kremlinul a crescut mulți politicieni, urmărește și se ocupă de recrutarea...

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 19 Iunie 2021, ora: 07:16

O stradă din Chișinău arată ca după bombardament. Primăria lui Ceban e „ocupată” cu parcurile prin centru

O stradă din Chișinău arată ca după bombardament. Primăria lui Ceban e „ocupată” cu parcurile prin centru

Primaria Chișinău de 15 ani lasă șoferii să iși deterioreze automobilele. Drumul Războiului sau centura Chișinăului

( ) Citeşte tot articolul

Istorie 18 Iunie 2021, ora: 12:35

„Moldoveanul” Dimitrie Cantemir, în urmă cu 300 de ani: Limba noastră este româna, suntem români!

„Moldoveanul” Dimitrie Cantemir, în urmă cu 300 de ani: Limba noastră este româna, suntem români!

"Hronicul vechimii a romano-moldo-vlahilor" este ultima operă a lui Dimitrie Cantemir, scrisă între anii 1719 și 1722 în care autorul explică de ce moldovenii sunt români...

( ) Citeşte tot articolul

Auto 18 Iunie 2021, ora: 09:49

Dacia schimbă identitatea vizuală: un nou logo și o nouă emblemă

Dacia schimbă identitatea vizuală: un nou logo și o nouă emblemă

Dacia a lansat joi o campanie de imagine prin care și-a anunțat noua identitate vizuală ce vine cu un nou logo, o nouă emblemă și o culoare specifică.

( ) Citeşte tot articolul
Current tier / breakpoint: xs sm md lg xl (= visible only on this breakpoint)

.hidden-xs-down .hidden-sm-down .hidden-md-down .hidden-lg-down

.hidden-xs-up .hidden-sm-up .hidden-md-up .hidden-lg-up .hidden-xl

.hidden-xs (only) .hidden-sm (only) .hidden-md (only) .hidden-lg (only) .hidden-xl (only)