Economie

Timpul nu se poate economisi… se poate doar consuma… într-un mod EFICIENT

Ana Niculăeş,
coordonator programe de dezvoltare, Compania AEGIS – Business Trainings with Money Back Garantee

Timpul este singura resursă disponibilă în aceeaşi cantitate pentru toată lumea, deci diferenţa în rezultatele pe care le obţinem nu este dată de cantitatea de timp disponibilă, ci de modul în care o folosim. Una din diferenţele fundamentale dintre oamenii de vânzări de succes şi restul este dată de modul în care-şi investesc timpul.

Managementul timpului este descris ca acţiunea de a controla evenimentele. De aceea, pentru a asigura un bun control asupra timpului de care dispunem în fiecare zi, trebuie să aplicăm şi să respectăm o serie de reguli.

Acestea sunt reguli simple şi nu necesită cunoaşterea unor formule magice. Timpul este o resursă limitată, contrar crezului multor persoane care percep timpul într-o formă liniară, crezând că vor mai avea şansa de a finaliza în ziua următoare ce nu au putut finaliza azi.

Aceasta este una din principalele probleme cu care majoritatea dintre noi se confruntă, incorecta apreciere a duratei fiecărei activităţi pe care o derulăm. O altă cauză care generează această atitudine constă în lipsa unor obiective bine definite pentru a putea şti cu exactitate unde ne îndreptăm şi ce dorim să atingem. Însă un lucru este cert pentru noi toţi, anume: timpul trebuie să fie utilizat eficient. Dar cum vom putea îndeplini acest deziderat dacă nu avem o viziune de ansamblu asupra activităţilor noastre, dacă nu avem obiective şi un plan de lucru, dacă nu avem priorităţi definite şi mai ales dacă desfăşurăm zilnic activităţi „răpitoare de timp”? Răspunsurile la aceste întrebări le puteţi descoperi participând la proiectul „European Sales Academy”, organizat de Compania AEGIS.

Ana Taban,
jurnalistă

„European Sales Academy” este mai mult decât un curs de vânzări, este un curs pentru omul-lider din diferite domenii. Vindem în fiecare zi, în orice interacţiune cu un alt om, iar pentru asta avem nevoie să ştim să comunicăm, să negociem, să ne controlam emoţiile şi stresul, să fim eficienţi. Anume asta ne transformă în lideri atât la locul de muncă, cât şi în societate. Pentru mine, aceste traininguri au adus un plus de echilibru în tot ceea ce fac. Mulţumesc AEGIS! Şi la cât mai multe generaţii de lideri!

Eugeniu Gîrlă,
trainer/consultant HR

La începutul acestui curs, cei doi traineri, Vlad şi Vitalie, au spus că ESA va fi o călătorie, aşa a şi fost. „European Sales Academy” a fost o călătorie ce ne-a adus din oraşul „Vânzători buni” în oraşul „Vânzători foarte buni”.
Obiectivele personale pe care le-am avut pentru acest curs au fost: să-mi aprofundez cunoştinţele în managementul vânzărilor; să-mi îmbunătăţesc abilităţile de vânzare atât în mediul corporativ, cât şi în mediul ONG; să ridic nivelul comunicării personale, dar şi a comunicării în afaceri; să cunosc oameni noi din rândul participanţilor.
Toate obiectivele mele au fost realizate, dar a fost mai mult decât atât – pe parcursul călătoriei aflam tot mai multe şi obiectivele mele le setam tot mai sus. A fost nu doar un excelent curs de vânzări, a fost o lecţie de leadership şi de viaţă, pe care o recomand tuturor.
Mulţumesc echipei AEGIS, mulţumesc fiecărui participant în parte pentru ce am învăţat de la fiecare din voi şi pentru zâmbetele şi buna dispoziţie mereu prezente.

Nicolai Mihailiuc,
director „Creatego”

După trei luni de traininguri la AEGIS am obţinut multe cunoştinţe. Îmi vine greu să vă spun sau să vă arăt pe câteva foi A4 cunoştinţele primite sau energia puternică care te însoţeşte. Dar voi încerca să redau ideea principală pe care am înţeles-o de la aceste traininguri: „Dacă poţi să vinzi din suflet, viaţa devine fantastică… Şi pentru vânzător, şi pentru client”. Mulţumesc mult Companiei AEGIS!

Mirabela Tănase,
director comercial TIMPUL

A spune despre „European Sales Academy” că este doar un curs de vânzări ar însemna să jigneşti echipa AEGIS, a spune însă că este un curs unde să înveţi cum să pui în practică ceea ce ai învăţat despre vânzări până acum – înseamnă a te apropia mai mult de adevăr. De cele mai multe ori, teoria este una şi practica este alta, dar atunci când aplici practic imediat ceea ce ai învăţat nu ai decât de câştigat.
În viaţă totul este de vânzare şi tu poţi începe chiar de azi, cu timpul tău! 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *