Astăzi 1 Martie 2021, Luni - Ultima actualizare la ora 10:39
babasının taş gibi bir kadını bulup evlenmeye karar vermesi porno ve onu bir de kendi yaşadıkları eve getirmesi sonucunda mobil porno hayalini kurduğu seksi kadının üvey annesi gibi sex hikayeleri olduğunu fark eden genç adam seks tecrübesinin ve üst sex izle seviye olduğu dışarıdan bakıldığında çok net şekilde porno seyret belli olan üvey annesini hayal edip 31 çekerek düşlerken porno izle odanın oradan geçen mature üvey oğlunu görür Odaya hd porno gelip sikini kimin için kaldırdığını soran üvey annesiyle porno farkında olmadan yakınlaşan genç adam boşalmak mobil porno izle için olgun bir kadının hayallerini kurduğunu söyleyince mature porno izle sikini eline alıp amına sokmadan çıplak şekilde üzerine çıktı
Abonamente

Sănătate 28 Februarie 2020, ora 07:00

TOP 5 alimente bogate în VITAMINA C pe care trebuie să le consumi cât mai des

Marime Font

Cu toții știm că Vitamina C este importantă pentru sistemul nostru imunitar. Din fericire, sunt o multitudine de legume și fructe cu care ne putem ajuta organismul să rămână sănătos.

Cireșele

Bogate in vitamina C, aceste fructe sunt unele dintre cele mai sanatoase alimente. Consumand cirese nu doar ca iti vie imbunatati sistemul imunitar, dar vei dormi si mai bine. Mananca-le intre mese, adauga-le in sucurile naturale sau fa o inghetata cu cirese si banane la blender.

Castraveții


O alta sursa importanta de vitamina C sunt castravetii. Ii poti folosi in smoothie-uri, gustari sau salate. Castravetii contin 95% apap, sunt bogati in potasiu si sunt extraordinari in lupta impotriva balonarii.

Ardeiul roșu

Ardeiul gras de culoare rosie este perfect pentru gustarile dintre mese. Leguma contine un nivel scazut de zahar si contine mai multa vitamina C ca unele citrice.

Portocalele

Aceste fructe sunt printre cele mai cunoscute surse de vitamina c. Acestea contin peste 60% din doza zilnica de calciu.

Afla ca este mai bine sa mananci portocalele intregi si nu doar sucul, pentru ca zeama pierde din vitamine si are un continut mare de zahar.

Morcovii

O sursa importanta de beta-caroten, fibre, magneziu si vitamina C. Consumand morcovi, iti poti imbunatatii sistemul imunitar, vederea si iti poti echilibra nivelul de glucoza din sange. 

Sursa: perfecte.ro

 Urmărește știrile Timpul.md pe Telegram
blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Istorie 1 Martie 2021, ora: 08:14

Sărbătoare MARE pentru credincioși. Rugăciune ce trebuie spusă

Sărbătoare MARE pentru credincioși. Rugăciune ce trebuie spusă

 Sfânta Muceniţă Evdochia este prăznuită la data de 1 martie în Calendarul ortodox. Evdochia a trăit în cetatea Heliopolis, Liban, în vremea împăratului Traian.

( ) Citeşte tot articolul

Cultură 1 Martie 2021, ora: 06:59

Felicitări de 1 Martie. Cele mai frumoase urări și mesaje de Mărțișor

Felicitări de 1 Martie. Cele mai frumoase urări și mesaje de Mărțișor

Felicitari de 1 Martie. Prima zi a primaverii poate fi un bun prilej de a le transmite, cu ocazia Martisorului, cele mai frumoase urari persoanelor dragi din familia ta, prietenelor sau colegelor.

( ) Citeşte tot articolul

Sănătate 1 Martie 2021, ora: 01:01

Ulcer gastric. Care sunt cauzele reale

Ulcer gastric. Care sunt cauzele reale

Un ulcer gastric poate să apară atunci când acidul din stomac erodează suprafata interioară a stomacului, formând o ulcerație dureroasă. Un ulcer gastric poate să apară doar în anumite condiții, principalul vinovat fiind o bacterie. 

( ) Citeşte tot articolul

Istorie 28 Februarie 2021, ora: 00:32

Implicarea Armatei a 14-a a Federației Ruse în războiul ruso-moldovenesc din 1992

Implicarea Armatei a 14-a a Federației Ruse în războiul ruso-moldovenesc din 1992

Colapsul Uniunii Sovietice, dincolo de implozia imperiului comunist, a creat o serie de probleme tuturor statelor ex-sovietice, una dintre cele mai stringente devenind cea a existenţei, în teritoriul acestora, a unui contingent uriaş de forţe armate ale unei formaţiuni statale noi...

( ) Citeşte tot articolul
Current tier / breakpoint: xs sm md lg xl (= visible only on this breakpoint)

.hidden-xs-down .hidden-sm-down .hidden-md-down .hidden-lg-down

.hidden-xs-up .hidden-sm-up .hidden-md-up .hidden-lg-up .hidden-xl

.hidden-xs (only) .hidden-sm (only) .hidden-md (only) .hidden-lg (only) .hidden-xl (only)