Finanţe

Victoriabank desemnată Favoritul Anului în cadrul concursului naţional “Marca Comercială a Anului”

Premiul i-a fost acordat pentru cea mai de succes strategie bancară implementată pe piaţa Moldovei. La baza evaluării au stat rezultatele realizării strategiei Victoriabank, inclusiv poziţionarea acesteia, ideea creativă, complexul formelor de comunicare şi marketing, creşterea vânzărilor, majorarea cotei pe piaţă, valoarea şi imaginea băncii pe plan naţional, pentru aceasta obligatoriu luându-se în considerare ratingul în rândul consumatorilor.

„Mercuriul de Aur, reprezintă recunoaşterea rezultatelor obţinute de echipa Victoriabank în anul 2011. Prin dezvoltarea şi consolidarea poziţiei de lider pe piaţa financiar-bancară din Moldova, banca a reconfirmat rezultatul implementării unui model de business profesionist şi strategic bine orientat. Această distincţie reconfirmă statutul Victoriabank în calitatea ei de instituţie performantă, ce oferă produse şi servicii de calitate, cu deservire la cel mai înalt nivel. Proiectele lansate şi realizate cu succes de către Victoriabank în anul precedent au dovedit că suntem un promotor al inovaţiilor bancare, care se preocupă de dezvoltarea necondiţionată a societăţii noastre”, a declarat Natalia Politov-Cangaş, Preşedintele Victoriabank.

Astfel, rezultatele obţinute în anul 2011 demonstrează calitatea strategiei de dezvoltare a Victoriabank, care a înregistrat o creştere a cotei pe piaţă de 0.24%, şi a veniturilor de 18%. Totodată în 2011 banca a înregistrat şi o creştere de peste 18 mii a numărului de clienţi. Victoriabank a lansat în anul 2011 mai multe proiecte importante pentru piaţa bancară autohtonă, astfel încât astăzi clienţii cu venituri mari pot solicita carduri VISA Platinum, persoanele juridice pot solicita şi pot obţine creditare în regim on-line, iar datorită serviciului ACASA, plăţile între Republica Moldova şi România se fac mai rapid.Tot în anul 2011, Victoriabank a lansat cardul Shop&Fly, pentru persoanele care călătoresc mult şi un amplu program de CSR „Deschide Uşile spre Viitor”, dorind astfel să sprijine generaţiile de tineri, de care depinde viitorul R. Moldova.

Menţionăm că concursul “Marca Comercială a Anului” a fost iniţiat în anul 2003 de către Camera de Comerţ şi Industrie şi este organizat anual în colaborare cu Agenţia de Stat pentru Proprietatea Intelectuală, cu scopul de a contribui la unificarea eforturilor producătorilor naţionali în activitatea de antreprenoriat şi a aprecia cele mai reuşite proiecte în domeniul creării şi promovării mărcilor comerciale autohtone pe piaţa internă şi externă. În perioada 2003 – 2010 la concurs au fost prezentate circa 800 proiecte din 15 raioane ale ţării şi din municipiile Chişinău şi Bălţi. 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *