Actualitate

Ministerul Agriculturii a lansat campania socială „Produse autohtone pentru copiii Moldovei”

Evenimentul a fost organizat în parteneriat cu Asociaţia Producătorilor şi Exportatorilor de Fructe „Moldova Fruct” şi Agenţia de Intervenţie şi Plăţi pentru Agricultură.

Solicitat de MOLDPRES, ministrul Agriculturii şi Industriei Alimentare, Eduard Grama, a menţionat că scopul campaniei este de a susţine producătorii autohtoni şi de a-i îndemna pe copii să consume cît mai multe fructe moldoveneşti, ecologice, pentru ca ei să fie mai sănătoşi.

„Campania va dura doi ani, astfel încît vom ajunge în toate regiunile ţării”, a precizat Eduard Grama.

Prezentă la eveniment, şefa Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport a municipiului Chişinău, Tatiana Nagnibeda-Tverdohleb, a subliniat că acţiunea socială lansată de minister, de care vor beneficia 38 de mii de copii din 158 de grădiniţe din municipiu, este foarte binevenită, accentuînd că această campanie este o investiţie importantă în susţinerea copiilor orfani, abandonaţi şi lipsiţi de grija părintească.

Potrivit directorului executiv al Asociaţiei Producătorilor şi Exportatorilor de Fructe „Moldova Fruct”, Iurie Fală, prima donaţie din partea organizaţiei pe care o conduce este de 10 tone de fructe şi legume, acestea din urmă fiind destinate doar pentru centrele de plasament.

Conform datelor statistice, în prezent, în instituţii de tip rezidenţial sînt întreţinuţi peste 13 mii de copii orfani, abandonaţi şi lipsiţi de grija părintească. La împlinirea vîrstei de 16 ani, tinerii sînt nevoiţi să părăsească aceste instituţii, rămînînd abandonaţi pentru a doua oară.

Moldpres

 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *