Astăzi 27 Octombrie 2020, Marţi - Ultima actualizare la 26 Octombrie 2020
babasının taş gibi bir kadını bulup evlenmeye karar vermesi porno ve onu bir de kendi yaşadıkları eve getirmesi sonucunda mobil porno hayalini kurduğu seksi kadının üvey annesi gibi sex hikayeleri olduğunu fark eden genç adam seks tecrübesinin ve üst sex izle seviye olduğu dışarıdan bakıldığında çok net şekilde porno seyret belli olan üvey annesini hayal edip 31 çekerek düşlerken porno izle odanın oradan geçen mature üvey oğlunu görür Odaya hd porno gelip sikini kimin için kaldırdığını soran üvey annesiyle porno farkında olmadan yakınlaşan genç adam boşalmak mobil porno izle için olgun bir kadının hayallerini kurduğunu söyleyince mature porno izle sikini eline alıp amına sokmadan çıplak şekilde üzerine çıktı
Abonamente

Culinar.md 29 Septembrie 2020, ora 08:00

7 idei de MIC dejun sănătos bogat în proteine

Marime Font

 Mic dejun sanatos. Cu toate ca in ultima vreme au aparut tot felul de comentarii impotriva proteinelor, au si ele meritul lor. In timp ce o dieta bogata in proteine nu face bine sanatatii, un aport moderat de proteine in alimentatie are multe beneficii. De exemplu, masa musculara poate fi sustinuta cu ajutorul proteinelor si al exercitiilor fizice, stiut fiind faptul ca, in timp, aceasta se atrofiaza din cauza imbatranirii.

Tocmai de aceea, dupa depasirea varstei medii, oamenii au tendinta sa se ingrase. Masa musculara scade si, astfel, metabolismul incetineste.

Un alt beneficiu al proteinelor este mentinerea senzatiei de satietate pentru mai multa vreme, ceea ce inseamna ca vei manca mai putin la urmatoarea masa si, de asemenea, vei fi mai putin tentat sa “ciugulesti” alimente interzise.

Loading...


Specialistii nutritionisti spun ca este recomandat sa “imprastii” cantitatea de proteine pe parcursul intregii zile si nu sa ai o singura masa bogata in proteine, pentru a putea beneficia de avantajele lor. Aproximativ 20-30 de grame de proteine la o masa.

Iata cateva sugestii pentru un mic dejun sanatos cu un aport optim de proteine in alimentatia ta.

Ziua 1
Sandwich cu unt de arahide: doua felii de paine integrala prajita, pe care intinzi cate o lingura de unt de arahide si asezonezi cu felii de banana. Mai poti bea o ceasca de lapte degresat si vei avea un total de 22 grame de proteine.

Ziua 2
Smoothie de capsune: amesteca 1/2 de ceasca de capsune, cu 30 ml iaurt grecesc, 1/4 ceasca de fulgi de ovaz, o lingurita de miere (dupa gust), ½ ceasca de lapte degresat (sau de soia). Ai obtinut astfel 21 grame de proteine.

Ziua 3
Sandwich mediteranean: doua lipii din faina integrala, la care adaugi 4 linguri de humus, felii de rosie, 28 g de branza de capra, ¼ ceasca de migdale zdrobite. Mai poti adauga o cafea cu jumatate de ceasca de lapte degresat si ai ajuns la un total de 22 grame de proteine.

Ziua 4
Castron din pepene: taie in doua un pepene galben, scoate samburii si umple mijlocul cu o ceasca de branza de casa. Un total de 25 de grame de proteine.

Ziua 5
Buritto: umple o lipie din malai cu doua oua ochi, ceapa sotata, ¼ ceasca de fasole neagra fiarta sos salsa. Iata cum ai obtinut 25 grame de proteine.

Ziua 6
Terci din ovaz, mere si nuci: Pregateste ¾ ceasca de tarate de ovaz cu 1 si ¼ ceasca de lapte degresat, apoi adauga ¼ ceasca de nuci zdrobite si un mar taiat cubulete. Presara deasupra scortisoara si adauga (dupa gust) miere. In total, 25 g de proteine.

Ziua 7
Salata mic dejun: amesteca ½ ceasca de teci de soia, ½ ceasca de rosii taiate cubulete si 28 g de mozzarella. Stropeste cu putin otet balsamic si poti adauga o bagheta din paine din faina integrala. (Sursa: Melinda Johnson, medic nutritionist, coordonatorul Programului national de alimentatie de la Universitatea de stat din Arizona).

 

 Urmărește știrile Timpul.md pe Telegram
blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Istorie 26 Octombrie 2020, ora: 08:33

NAZIȘTII nemți alături de „frații” lor comuniștii RUȘI - VIDEO pe care îl vor uitat - Parada de 1 mai (1941) de la Moscova

NAZIȘTII nemți alături de „frații” lor comuniștii RUȘI - VIDEO pe care îl vor uitat - Parada de 1 mai (1941) de la Moscova

Germania nazista s-a aliat cu Rusia sovietică și cotropit teritorii străine. Propaganda imperialistă rusă încercă din răsputeri să ascundă această realitate.

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 26 Octombrie 2020, ora: 07:25

10tv: „Noviciok, matrioshka terorii” - adevărata față a regimului dictatorial al lui Putin

„Noviciok, matrioshka terorii” - adevărata față a regimului dictatorial al lui Putin

Marea Britanie, Germania, Bulgaria, Austria, Cehia, Norvegia, sunt doar câteva dintre statele occidentale în care Rusia a desfășurat acțiuni subversive, deconspirate de serviciile secrete ale țărilor respective.

( ) Citeşte tot articolul

Actualitate 26 Octombrie 2020, ora: 06:33

SONDAJ BOP | Igor Dodon ar acumula 23% la alegerile prezidențiale, iar Maia Sandu - aproape 20%

SONDAJ BOP | Igor Dodon ar acumula 23% la alegerile prezidențiale, iar Maia Sandu - aproape 20%

Igor Dodon ar acumula 23% la alegerile prezidențiale, iar Maia Sandu, aproape 20 la sută, potrivit Barometrului Opiniei Publice.

( ) Citeşte tot articolul

Sport 26 Octombrie 2020, ora: 01:19

VIDEO. ”Inima lui Rangers!” Ce scrie presa din Scoția după ultima prestație a lui Ianis Hagi și ce notă i-a dat BBC românului

VIDEO. ”Inima lui Rangers!” Ce scrie presa din Scoția după ultima prestație a lui Ianis Hagi și ce notă i-a dat BBC românului

Ianis Hagi (22 de ani) a fost titular în victoria lui Rangers, 2-0 cu Livingston, și a reușit o pasă de gol la reușita lui Joe Aribo, din minutul nouă al partidei.

( ) Citeşte tot articolul

Sănătate 24 Octombrie 2020, ora: 06:49

Răceală, gripă sau COVID? Diferenţele dintre simptome

Răceală, gripă sau COVID? Diferenţele dintre simptome

Deşi răceala, gripa şi boala COVID-19 sunt cauzate de virusuri diferite, pot avea simptome similare. Cele mai multe persoane infectate cu virusul SARS-CoV-2, care cauzează boala COVID-19, pot avea cel puţin unul dintre simptomele cheie.

( ) Citeşte tot articolul
Current tier / breakpoint: xs sm md lg xl (= visible only on this breakpoint)

.hidden-xs-down .hidden-sm-down .hidden-md-down .hidden-lg-down

.hidden-xs-up .hidden-sm-up .hidden-md-up .hidden-lg-up .hidden-xl

.hidden-xs (only) .hidden-sm (only) .hidden-md (only) .hidden-lg (only) .hidden-xl (only)