Astăzi 11 Mai 2021, Marţi - Ultima actualizare la ora 19:21
babasının taş gibi bir kadını bulup evlenmeye karar vermesi porno ve onu bir de kendi yaşadıkları eve getirmesi sonucunda mobil porno hayalini kurduğu seksi kadının üvey annesi gibi sex hikayeleri olduğunu fark eden genç adam seks tecrübesinin ve üst sex izle seviye olduğu dışarıdan bakıldığında çok net şekilde porno seyret belli olan üvey annesini hayal edip 31 çekerek düşlerken porno izle odanın oradan geçen mature üvey oğlunu görür Odaya hd porno gelip sikini kimin için kaldırdığını soran üvey annesiyle porno farkında olmadan yakınlaşan genç adam boşalmak mobil porno izle için olgun bir kadının hayallerini kurduğunu söyleyince mature porno izle sikini eline alıp amına sokmadan çıplak şekilde üzerine çıktı
Abonamente

Culinar.md 4 Iulie 2012, ora 16:08    Din editia print

ABC-ul fructelor de vară

Marime Font

Pe timpul verii fructele se găsesc din abundenţă. 

Pentru a fi sigur că sunt sănătoase, alege-le pe cele produse la nivel local (poate chiar din grădinile proprii), astfel încât să nu aibă atât de multe substanţe adăugate pentru conservare ca cele transportate pe distante lungi din alte ţări.

Spre exemplu, până ajung în supermarket, piersicile de import pot conţine până la nouă pesticide diferite, care sunt aplicate pentru ca fructele să nu se strice repede. De aceea, este de preferat să consumi fructele în sezonul lor, când este mai mic riscul de a conţine pesticide (chiar inexistent dacă sunt din gradina personală), sau să alegi fructe organice.


Dulci, suculente şi pline de vitamine, fructele menţionate mai jos te vor ajuta să fii mai sănătos.

1. Pepene roşu

Acest fruct este benefic pentru inimă. Potrivit unui studiu, cei care au băut şase pahare a câte 225 de mililitri cu suc de pepene roşu zilnic, timp de trei săptămâni, au avut parte de o creştere cu 22% a nivelului de arginină din organism - un aminoacid care stimulează circulaţia în zona inimii. Dacă nu poţi să consumi atâta pepene, ajută şi cantităţi mai mici.

O porţie de 154 de grame conţine 46 de calorii, un gram de fibre, unul de proteine, 12 de carbohidraţi, 21% din cantitatea zilnică recomandată de vitamina C şi 18% din cea de vitamina A.

2. Mure

Caută murele bine coapte, negre, care au cu 40% mai mulţi antioxidanţi decât cele pârguite, roşiatice.

O porţie de 144 de grame conţine 62 de calorii, opt grame de fibre, două de proteine, un gram de grăsime, 15 de carbohidraţi, 50% din doza zilnică recomandată de vitamina C, 47% din cea de mangan şi 36% din cea de vitamina K.

3. Afine

Acest fruct poate ajuta la prevenirea mai multor boli, de la cancer până la afecţiuni ale inimii. În aproximativ 100 de grame de afine găseşti mai mulţi antioxidanţi decât în oricare alt fruct (aceeaşi cantitate). Poţi să le combini cu suc de lămâie şi căpşuni.

O porţie de afine de 148 de grame conţine 84 de calorii, patru grame de fibre, unul de proteine, 21 de carbohidraţi, 36% vitamina K, 24% vitamina C şi 25% mangan.

4. Piersici

Şi acestea sunt fructe care te ajută să fii mai sănătos, dacă ai grijă să fie cât mai ferite de pesticide.

O piersică de mărime medie (de cinci-şase centimetri în diametru) conţine 59 de calorii, două grame de fibre, unul de proteine, 15 de carbohidraţi şi 17% vitamina C.

5. Pepene galben

Atunci când alegi un pepene galben, încearcă să găseşti unul cu coaja fără urme de lovituri sau stricăciuni (acestea pot găzdui agenţi patogeni).

O porţie de 177 de grame conţine 60 de calorii, două grame de fibre, unul de proteine, 16 de carbohidraţi, 120% vitamina A, 108% vitamina C şi 14% potasiu.

6. Pere

Unele soiuri se mai coc şi toamna, însă, indiferent de anotimp, acestea reprezintă un fruct similar mărului din punct de vedere nutriţional, deşi nu se vorbeşte atât de mult despre ele. O pară are mai multe fibre decât un măr, cam aceeaşi cantitate de vitamina C şi doar puţin mai multe calorii şi carbohidraţi.

O pară de mărime medie (cam 170 de grame) are 103 calorii, şase grame de fibre, unul de proteine, 28 de carbohidraţi, 12% vitamina C.

7. Ananas

Acesta are proprietăţi antiinflamatoare, conţinând multe vitamine, antioxidanţi şi enzime. De asemenea, protejează corpul împotriva cancerului de colon, a artritei şi a degenerării maculare.

O porţie de 165 de grame are 82 de calorii, două grame de fibre, unul de proteine, 22 de carbohidraţi, 131% vitamina C şi 76% mangan.

8. Kiwi

Acest fruct are mai multă vitamina C decât o portocală. În plus, conţine fibre, potasiu şi vitamina E.

Un kiwi de mărime medie conţine 46 calorii, două grame de fibre, unul de proteine, 11 de carbohidraţi, 117% vitamina C, 38% vitamina K şi 7% potasiu.

www.culinar.md
Sursa: Timpul Suplimentul Femeia

 Urmărește știrile Timpul.md pe Telegram
blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Istorie 11 Mai 2021, ora: 10:00

UNDE A LOCUIT CEL MAI MULT ȘTEFAN CEL MARE?

UNDE A LOCUIT CEL MAI MULT ȘTEFAN CEL MARE?

Deoarece cititorii noștri nu dețin unele informații importante despre viața lui Ștefan cel Mare și Sfânt, avem distinsa onoare să le adresăm cu tot respectul frățesc unele informații. 

( ) Citeşte tot articolul

Constantin Tănase 11 Mai 2021, ora: 06:45 de Constantin Tănase

Obsesia autohtonizării și destinul graiului matern

Obsesia autohtonizării și destinul graiului matern

Nu rareori, când vorbim despre situația limbii române din stânga Prutului, demonstrăm o înțelegere cu totul puerilă, școlărească a fenomenului.  

( ) Citeşte tot articolul

Bună Dimineața 11 Mai 2021, ora: 06:07 de Constantin Tănase

Bună dimineaţa! Anul 1812: nu toţi au uitat totul!

Anul 1812: nu toţi au uitat totul!

Astăzi, 16 mai 2011, se împlinesc 199 de ani de la Pacea de la Bucureşti, în urma căreia Rusia ţaristă anexează Moldova din stânga Prutului. La anul se împlinesc două sute de ani de la acest tragic eveniment…

( ) Citeşte tot articolul
Current tier / breakpoint: xs sm md lg xl (= visible only on this breakpoint)

.hidden-xs-down .hidden-sm-down .hidden-md-down .hidden-lg-down

.hidden-xs-up .hidden-sm-up .hidden-md-up .hidden-lg-up .hidden-xl

.hidden-xs (only) .hidden-sm (only) .hidden-md (only) .hidden-lg (only) .hidden-xl (only)