Actualitate

Dragoş Stanca, despre ICEEfest 2014: “Vom opri vânzarea de bilete, în curând”

"Nu vreau că oamenii care plătesc un loc să nu vadă ICEEfest confortabil, aşa că vom opri vânzarea de bilete, în curând", spune Dragoş Stanca, din partea organizatorilor, într-un interviu publicat de "Pagină de Media".

În legătură cu importantă evenimentului, Stanca spune că "Deşi, din păcate, orice “miroase” a patriotism a ajuns să sune ridicol, eu cred că evenimentul acesta e un lucru bun pentru Bucureşti şi pentru România”.

Anul acesta sunt peste 35% participanţi din afară României din 10 ţări. "Acum doi ani, Twiter nu ne răspundea la mailuri. Anul acesta nu le-am mai scris şi ne- u căutat ei", a mai spus Stanca.

"La fel de important este că avem o lista de reprezentanţi importanţi ai unor playeri globali majori, mulţi dintre ei fiind pentru prima dată aici: începând cu giganţii Google, Facebook, Yahoo, Microsoft (prin Skype şi Windows Phone), continuând cu Shazam, BBC, Forbes, Spiegel Digital, UpComing, continuând cu toate grupurile majore de comunicare şi cu agenţii de creaţie digitală care au realizat campanii globale şi locale spectaculoase (Sid Lee, DigitasLBi, Achtung etc). Sunt peste 50 de companii majore şi peste 70 de speakeri ceea ce nu e uşor, în România, unde veniturile pentru un festival de genul, cu care s-ar mândri orice capitală europeană, nu sunt încă acolo unde e justificat din punct de vedere business. Dar mă bucur să văd că publicul ne susţine şi vine, totuşi, în număr mare", mai spune reprezentantul organizatorilor.

Interviul integral, de ce specialiştii în online din toată regiunea vin la ICEEfest şi ce cuprinde agenda, în materialul de pe Pagină de Media.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *