Economie

O afacere de succes din Moldova intră pe piaţa din România

Totul are la bază un simplu card şi se vrea un „îndreptar de supravieţuire” în zona discount-urilor.

Potrivit Wall-Street.ro, „Ai noştri Discount Club” s-a lansat în decembrie 2015 în Chişinău, o piaţă în care, la acel moment, singurii jucători aveau proiecte de discount dependente de intervale orare sau de zile ale săptămânii. Contextul ideal, aşadar, pentru un card unic de reducere disponibil la orice oră din zi.

Cardul obţine posesorilor discount la restaurante, cafenele, puburi, cluburi, hoteluri, cluburi sportive, spa-uri, saloane de înfrumuseţare, magazine de haine, bijuterii, iar aceste business-uri îşi asigură un flux constant de clienţi.

„Promovarea prin Facebook a fost lozul câştigător pentru noi! Având în vedere că publicul nostru e conectat la tot ce înseamnă social media, am investit imediat după lansarea paginii de Facebook Ai Noştri un buget zilnic de 50-100$, astfel încât informaţiile despre facilităţile cardului să ajungă în newsfeedul cât mai multor persoane al căror stil de viaţă ar beneficia de pe urma lui”, a explicat pentru sursa citată Alexandr Paranicev, CEO-ul „Ai Noştri Club”.

 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *