Tendințe

Parfum de femeie. Secolul 21

 Există femei care se duc de două-trei ori la magazin până să se decidă asupra parfumului pe care îl vor. Vorba e că, pe fundalul crizei, femeile au început să ia în calcul, pe lângă criterii precum brand, design sau arome incluse, şi preţul. Totuşi, printre cele mai vândute branduri rămân clasicele Dior, Chanel, Armani, Bvlgari şi Lancome. Dintre acestea, potrivit vânzătorilor, cel mai bine se vinde Chanel.
De la Lancome se vinde Poeme, J’adore şi Miss Dior de la Dior, Armani Code de la Armani şi Omnia de la Bvlgari. 

Parfumurile vedetelor câştigă teren

De asemenea, se caută foarte mult toate noutăţile. Aici, parfumurile create de vedete reprezintă o nişă în continuă creştere în ultimii doi ani, potrivit unui studiu Euromonitor. Targetul principal al acestei categorii de parfumuri sunt tinerele care achiziţionează aceste arome pentru a crea o conexiune cu vedeta favorită. Un alt atu al acestor parfumuri este preţul destul de accesibil oricărui buzunar. Printre vedetele care au scos pe piaţă parfumuri pentru femei care le poartă numele se numără Christina Aguilera (Xpose, By Night, Inspire), Paris Hilton (Siren, Heiress, Fairy Dust, Just Me, sau Can Can), Celine Dion (Chic, Sensational), Antonio Banderas (Diavolo Donna), Mariah Carey (Ultra Pink), Halle Berry (Halle), Kylie Minogue (Darling) sau Beyonce (Heat). Şi unele vedete din România şi-au încercat norocul în industria parfumurilor, însă rezultatele, deocamdată, nu sunt spectaculoase. Şi în 2011 vedetele vor continua să-şi lanseze parfumuri, însă piaţa va fi dominată de brandurile tradiţionale. „Succesul pe care l-a avut Anthology, de la Dolce&Gabanna, lansat în plină recesiune, la un preţ destul de ridicat, arată
că cererea pentru parfumuri scumpe nu a dispărut ”, scrie Euromonitor.
 Sursa: Timpul Suplimentul Femeia

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *