Actualitate

Producătorul de vinuri Purcari Wineries a înregistrat anul trecut venituri de 199 milioane lei, în creştere cu 18%, şi un profit net de 44 milioane lei

Din vânzările totale, cele de vin, divin şi brandy au totalizat 194,5 milioane lei, faţ de 163 milioane lei în 2018. În plus, serviciile hoteliere si de restaurant derulate de companie au generat 2,6 milioane lei.

Dintre pieţele pe care activează PUrcari, România a generat cea mai mare parte a vânzărilor, respectiv 81.9 milioane lei, în timp ce în Republica Moldova compania a vândut de 44 milioane lei. Pe locul trei se află Polonia, cu vânzări de 20 milioane lei, urmată de Asia cu 11 milioane lei.

Investitorii au tranzacţionat de la începutul anului acţiuni WINE în valoare de 54 milioane lei, care au determinat o apreciere de 5%, emitentul ajungând la o capitalizare de 466 milioane lei pe Bursa de la Bucureşti.

În acţionariatul Purcari se află fondul Amboselt Universal cu sediul în Insulele Virgine ale Regatului Unit (20%), controlat de Victor Bostan, fondatorul companiei, Emerging Europe Growth Fund III (6,8%), dar şi alţi investitori instituţionali precum Fiera Capital, Conseq şi Franklin Templeton.

Purcari Wineries, care deţine în portofoliu brandurile Purcari, Crama Ceptura, Bostavan şi Bardar, este unul din cele mai mari grupuri vinicole şi de brandy din Regiunea Europei Centrale şi de Est. Începând cu februarie 2018, compania este listată la Bursa de Valori din Bucureşti, cu simbolul WINE.

https://www.zf.ro 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *